Η νεοφυής εταιρεία Alsym Energy ανακοίνωσε την ανάπτυξη ενός συστήματος μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με σταθερή αποθήκευση και θαλάσσιες εφαρμογές που υπόσχεται τις επιδόσεις των μπαταριών ιόντων λιθίου, αλλά με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη θερμική ασφάλεια. Όλα ολοκληρώνονται με ένα σώμα από κοινά υλικά που δεν εκτίθενται στις τεράστιες διακυμάνσεις του λιθίου ή του κοβαλτίου.

Αν και δεν έχουν δοθεί λεπτομέρειες για τη χημική σύσταση, έχει αναφερθεί ότι η κάθοδος είναι κυρίως οξείδιο του μαγγανίου, η άνοδος θα είναι ένα μεταλλικό οξείδιο και ο ηλεκτρολύτης θα είναι με βάση το νερό. Επομένως, αυτή η μπαταρία δεν χρησιμοποιεί λίθιο, κοβάλτιο ή νικέλιο. Αυτό της επιτρέπει να αποφύγει τα σοβαρά προβλήματα αυτών των υλικών λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών τους στις διεθνείς αγορές.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εταιρεία, ένα κόστος λιγότερο από 50% χαμηλότερο από τις συμβατικές μπαταρίες, και όπου προστίθεται επίσης μια βασική πτυχή, και αυτή είναι ότι η χρήση μη εύφλεκτων και μη τοξικών υλικών θα επιτρέψει επίσης την ανακύκλωσή τους με ευκολότερο, οικονομικότερο και βιώσιμο τρόπο.

Η Alsym αναπτύσσει επί του παρόντος μια πιλοτική γραμμή παραγωγής 500 kWh στη Μασαχουσέτη. Καθώς τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι μη εύφλεκτα και μη τοξικά, οι μπαταρίες Alsym μπορούν εύκολα να κατασκευαστούν σχεδόν σε οποιαδήποτε βιομηχανική περιοχή.

Μπορούν επίσης να παραχθούν σε υφιστάμενα εργοστάσια μπαταριών λιθίου, με ελάχιστες ή καθόλου μετασκευές, χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και χωρίς την ανάγκη για δαπανηρά ξηρά δωμάτια, πυροσβεστικές κλειδαριές και συστήματα ανάκτησης διαλυτών.

Μια τεχνολογία που έχει ήδη προσελκύσει την προσοχή ορισμένων ομίλων της αυτοκινητοβιομηχανίας, και μάλιστα έχει ήδη υπογράψει συμφωνία, φημολογείται ότι είναι με την ινδική Tata, η οποία θα δοκιμάσει τις πρώτες κυψέλες και αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, θα ξεκινήσει μια συμφωνία για την πώληση 3 GWh ετησίως.

Share: