Η Chrysler διαθέτει σήμερα μόνο δύο μοντέλα στη γκάμα της: το 300 sedan το οποίο έχει ήδη κλείσει δέκα χρόνια στην αγροά, καθώς παρουσιάστηκε το 2011, και το πολυμορφικό Pacifica του 2016.

Ωστόσο, επιβεβαιώθηκε πρόσφατα ότι, χάρη στην τεχνολογία του ομίλου Stellantis, η αμερικανική εταιρεία θα εξηλεκτριστεί πλήρως τα επόμενα χρόνια, εγκαταλείποντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2028.

Η μάρκα ανακοίνωσε ότι μεταξύ 2025 και 2028 θα λανσάρει τρία SUV και ένα μίνι βαν, όλα ηλεκτρικά- ωστόσο, δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον αντικαταστάτη του 300.

Σύμφωνα με μια σειρά αναφορών από εσωτερική πηγή, η Chrysler έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες για ένα νέο ηλεκτρικό sedan, το οποίο θα μοιράζεται την εξέλιξη με τον διάδοχο του Dodge Charger. Ενώ το 300 δεν θα κάνει την εμφάνισή του πριν από το 2026, το Charger θα αποκαλυφθεί το 2024, μερικά χρόνια πριν από το αδελφάκι του.

Τόσο η Chrysler όσο και η Dodge θα χρησιμοποιήσουν την αρθρωτή πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, μια αρχιτεκτονική σχεδιασμένη για οχήματα των κατηγοριών D (μεσαία), E (executive) και F (performance) με μήκος μεταξύ 4,70 και 5,5 μέτρων. Αυτή η βάση θα είναι επίσης διαθέσιμη για τις Alfa Romeo, Jeep και Maserati.

Η πλατφόρμα STLA Large θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες χωρητικότητας μεταξύ 101 και 118 kWh, με μέγιστη αυτονομία 800 km σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κύκλο έγκρισης τύπου WLTP. Θα διαθέτει επίσης ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ, οπότε θα πρέπει να προσφέρει πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους φόρτισης.

Θα διατίθενται δύο τύποι μονάδων ηλεκτροκίνησης, ένας με 170-245 ίππους και ένας με 204-449 ίππους. Επομένως, δεν θα αποτελούσε έκπληξη αν η έκδοση Hellcat του Charger χρησιμοποιούσε δύο κινητήρες 449 ίππων, δίνοντας μια συνδυασμένη ισχύ 897 ίππων που θα του επέτρεπε να ολοκληρώσει το 0-100 km/h σε μόλις 2 δευτερόλεπτα!

Share: