H Dodge ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ότι τα σημερινά της muscle cars, το Charger sedan και το Challenger coupe, θα σταματήσουν να παράγονται το 2023. Με τη διακοπή της παραγωγής τους, η αμερικανική εταιρεία θα κλείσει ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της, αλλά ήδη προετοιμάζεται για το επόμενο.

Κατά τη διάρκεια του Dodge Speed Week, η εταιρεία παρουσίασε ένα πρωτότυπο αυτού που θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό muscle car της βορειοαμερικανικής βιομηχανίας: το Charger Daytona SRT Concept. Σε αντίθεση με το σημερινό Charger, το οποίο διατίθεται μόνο ως τετράθυρο σεντάν, αυτό το πρωτότυπο όχημα έχει το κουπέ αμάξωμα των πρώτων Charger (1966-1974), αλλά προσθέτει μια πρακτική πίσω πόρτα.

Αισθητικά, έχουμε μπροστά μας ένα πραγματικό αμερικανικό muscle car. Το φαρδύ, χαμηλό αμάξωμα, το μακρόστενο καπό και η μυώδης πλάγια γραμμή μας μεταφέρουν γρήγορα πίσω στα τέλη της δεκαετίας του ’60, ενώ τα μαυρισμένα φωτιστικά σώματα είναι ένα νεύμα στα αναδιπλούμενα φωτιστικά σώματα των προκατόχων του , δίνοντάς του μια επιθετική εμφάνιση. και απειλητική. Οι τροχοί από την πλευρά τους είναι 21 ιντσών.

Παρά την κλασική του εμφάνιση, η Dodge προσπάθησε να δημιουργήσει ένα πραγματικά αεροδυναμικό σπορ αυτοκίνητο. Μια από τις βασικές λύσεις για να επιτευχθεί αυτό είναι το λεγόμενο R-Wing: αν και το μπροστινό μέρος έχει την ψηλή, κιβωτιόσχημη εμφάνιση που είναι χαρακτηριστική ενός muscle car, το πάνω τμήμα της μύτης είναι στην πραγματικότητα ένα πτερύγιο που του δίνει οπτικό ύψος. Η “γρίλια” κατευθύνει τη ροή του αέρα προς το καπό, βελτιώνοντας έτσι την καθοδική δύναμη.

Η καμπίνα, όπως και η εξωτερική σχεδίαση, είναι εκπληκτικά κοντά σε ένα μοντέλο παραγωγής. Διαθέτει ένα καμπυλωτό ψηφιακό όργανο 16 ιντσών , μια κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών σε οριζόντια μορφή και ένα Head-up Display . Θα πρέπει επίσης να τονιστεί ο κόκκινος φωτισμός περιβάλλοντος και τα τέσσερα ατομικά καθίσματα.

Παρόλο που δεν έχουν αποκαλυφθεί οι τεχνικές προδιαγραφές του, έχει επιβεβαιωθεί ότι θα διαθέτει ένα σύστημα κίνησης Banshee που θα του επιτρέψει να ξεπεράσει τις επιδόσεις του σημερινού θερμικού SRT Hellcat. Διαθέτει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 βολτ και τετρακίνηση, οπότε μπορούμε να περιμένουμε να τοποθετήσει περισσότερους από έναν ηλεκτροκινητήρες.

Η Dodge έχει αναπτύξει ορισμένα χαρακτηριστικά ειδικά για όσους αγαπούν τα παλιομοδίτικα αυτοκίνητα. Πρόκειται για την εξάτμιση Fratzonic Chambered Exhaust , έναν προσομοιωτή εξάτμισης που μπορεί να φτάσει τα 126 dB, το σύστημα eRupt , ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πολλών ταχυτήτων που επιδιώκει να αναπαραστήσει το τυπικό “τράνταγμα” των κιβωτίων ταχυτήτων και τη λειτουργία PowerShot , η οποία αυξάνει στιγμιαία την απόδοση για να βελτιώσει την επιτάχυνση. Θα διαθέτει τέσσερις λειτουργίες οδήγησης: Auto, Sport, Track και Drag.

Το ηλεκτρικό Dodge Charger αναμένεται να φτάσει στην αγορά των ΗΠΑ το 2024. Αρχικά, θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis , την ίδια που θα χρησιμοποιούν και άλλες μάρκες του ομίλου (Alfa Romeo, Jeep, Maserati) στα μοντέλα τους. Η μάρκα επιμένει στη φιλοσοφία της: “οδηγεί σαν Dodge, μοιάζει με Dodge και αισθάνεται σαν Dodge” .

Share: