Το Subaru Solterra βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα e-SGP. Παρόλο που η πλατφόρμα προέρχεται από την Toyota, η Subaru έχει αναπτύξει το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης AWD X-Mode με Grip Control- στην πραγματικότητα, ενώ το Toyota bZ4X θα προσφέρεται τόσο με κίνηση στους εμπρός όσο και με κίνηση στους όλους τους τροχούς, το Solterra θα διατίθεται μόνο με κίνηση στους όλους τους τροχούς, αντικατοπτρίζοντας την “country” προσέγγισή του.

Το σύστημα κίνησής του αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), ο καθένας από τους οποίους αποδίδει 109 ίππους (80 kW). Η συνδυασμένη ισχύς είναι 218 ίπποι (160 kW) και 337 Nm, επιτρέποντάς του να ολοκληρώσει τα 0-100 km/h σε 6,9 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 160 km/h. Η κατανάλωση καυσίμου του οχήματος εκτιμάται στις 16 kWh ανά 100 km, που είναι πολύ καλή τιμή αν αναλογιστεί κανείς ότι διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Οι μπαταρίες του έχουν χωρητικότητα 71,4 kWh και του επιτρέπουν να επιτύχει μέγιστη αυτονομία 466 km. Η Toyota εκτιμά ότι η μπαταρία θα μπορεί να διατηρεί το 90% της χωρητικότητάς της μετά από δέκα χρόνια ή 240.000 χιλιόμετρα χρήσης. Όσον αφορά τη φόρτιση, θα μπορεί να φτάσει σε ισχύ έως 6,6 kW σε εναλλασσόμενο ρεύμα και 150 kW σε συνεχές ρεύμα.

Share: