Το Citroën ë-C4 είναι σήμερα το μοναδικό ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο του ομίλου Stellantis. Ενώ τα άλλα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP (DS 3 Crossback E-TENSE, Opel Corsa-e και Mokka-e, Peugeot e-208 και e-2008, κ.λπ.) ανήκουν στην κατηγορία B, το ë-C4 ανήκει στην κατηγορία C.

Πρόκειται επομένως για ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τον όμιλο, καθώς θα είναι ο μοναδικός διεκδικητής σε αυτή τη σημαντική κατηγορία μέχρι την άφιξη των DS 4 E-TENSE, Opel Astra-e και Peugeot e-308, η οποία είναι προγραμματισμένη για το 2023-2024. Σήμερα, ένα στα πέντε Citroën C4 που παράγονται στην Ισπανία είναι η 100% ηλεκτρική έκδοση, αποδεικνύοντας τις ισχυρές εμπορικές επιδόσεις του.

Το ë-C4 κινείται από έναν κινητήρα Continental με 136 ίππους (100 kW) και 260 Nm ροπής, σε συνδυασμό με μια υγρόψυκτη μπαταρία μικτής χωρητικότητας 50 kWh.

Χάρη στην καλή αεροδυναμική του, επιτυγχάνει αυτονομία 350 χιλιομέτρων με βάση το πρωτόκολλο WLTP, τιμή υψηλότερη από άλλα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP.

Αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για ένα crossover που κινείται μεταξύ ενός παραδοσιακού hatchback και ενός SUV.

Στο τέλος του 2022, η Stellantis θα λανσάρει τη δεύτερη γενιά της πλατφόρμας eCMP, η οποία αρχικά θα φέρει πιο αποδοτικά συστήματα κίνησης και πιο ικανές μπαταρίες. Αν και τα πρώτα που θα επωφεληθούν από αυτήν θα είναι τα νέα μοντέλα (Alfa Romeo Brennero, FIAT 500 πεντάθυρο), τα τρέχοντα μοντέλα θα την υιοθετήσουν επίσης (το πρώτο που θα λανσαριστεί θα είναι το Peugeot e-208, ακολουθούμενο από τα άλλα μοντέλα Stellantis που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP, συμπεριλαμβανομένου του ë-C4 της Citroën).

Ωστόσο, μέχρι την άφιξη αυτού του restyling, η Citroën σχεδιάζει να αναβαθμίσει σταδιακά το ηλεκτρικό compact της, το οποίο μόλις έλαβε μια σειρά από τεχνικές βελτιώσεις, που, σύμφωνα με τη μάρκα, θα επιτρέψουν στο όχημα να βελτιώσει την αποδοτικότητά του και να αυξήσει την αυτονομία του σε πραγματικές συνθήκες, αν και η εγκεκριμένη αυτονομία θα παραμείνει αμετάβλητη. Αυτή η ενημέρωση θα συνοδεύεται από ορισμένες μικρές αλλαγές στον εξοπλισμό, οι οποίες θα επηρεάσουν και τις θερμικές εκδόσεις του C4.

Share: