Η Volkswagen παρουσίασε ένα πρωτότυπο του ID. Buzz στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο του 2017 και τράβηξε όλα τα φώτα της δημοσιότητας. Το σταδιακό πέρασμά του μοντέλου στην παραγωγή ήταν ένας ευχάριστος μονόδρομος για την εταιρεία, μετά την τεράστια θετική ανταπόκριση κοινού και ειδικών. Πέντε χρόνια μετά και χιλιάδες ώρες εξέλιξης, το ID. Buzz, ένα αυτοκίνητο που φέρνει τα πάνω-κάτω στην ηλεκτροκίνηση, είναι έτοιμο για την παγκόσμια πρεμιέρα του.
Η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη ξεκινήσει, με το μοντέλο, το αμιγώς ηλεκτρικό και χωρίς εκπομπές ρύπων Bulli της νέας εποχής να αποκαλύπτεται την Τετάρτη 9 Μαρτίου. Μάλιστα, θα παρουσιαστούν δύο εκδόσεις του, το ID. Buzz σε πενταθέσια διαμόρφωση και το ID. Buzz Cargo, ως van.
Τα ID. Buzz που ήδη κυκλοφορούν είναι ελαφρώς καμουφλαρισμένα. Παρ’ όλα αυτά γίνεται αντιληπτό ότι η τελική μορφή του αυτοκινήτου ελάχιστα διαφέρει από το πρωτότυπο του 2017 ενώ εμφανείς είναι και οι ομοιότητες με το θρυλικό T1, το αρχέτυπο Bulli που παρουσιάστηκε σχεδόν 70 χρόνια πριν.
Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν εξαιρετικά κοντούς πρόβολους, μέγιστη αξιοποίηση του χώρου με compact διαστάσεις, την κλασική σχεδιαστική διαίρεση του αμαξώματος σε άνω και κάτω επίπεδο, συν το αδιαμφισβήτητο «πρόσωπο» με το σχήμα “V”. Και ακριβώς όπως το αρχικό Bulli, το ID. Buzz έχει επίσης κίνηση στους πίσω τροχούς.
Σε μηχανολογικό επίπεδο, η νέα γκάμα μοντέλων βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group. Και οι δύο εκδόσεις του ID. Buzz διαθέτουν μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που παρέχει ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh (net: 77 kWh). Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 PS), ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, στον οποίο και δίνει κίνηση. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Επίσημα στοιχεία για την αυτονομία δεν είναι ακόμη διαθέσιμα αλλά αναμένεται να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα.
Η παραγωγή του ID. Buzz ξεκινά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με την κυκλοφορία του στην Ευρώπη να ακολουθεί το φθινόπωρο.