Ένας μεγάλος βραχνάς που εμποδίζει την ευρύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ότι πρέπει να περιμένετε το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο να φορτίσει για πολλά λεπτά, ή και ώρες μερικές φορές, πράγμα που δεν είναι καθόλου τόσο βολικό όσο το να γεμίζετε απλώς με καύσιμα το ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου.

Ωστόσο, οι ταχύτητες φόρτισης αυξάνονται, οι χρόνοι φόρτισης μειώνονται και ένα νέο αυτοκίνητο από την Κίνα μπορεί, σύμφωνα με πληροφορίες, να φορτίσει περίπου τόσο γρήγορα όσο μπορείτε να γεμίσετε ένα ρεζερβουάρ.

Το εν λόγω όχημα είναι ένα επερχόμενο ηλεκτρικό crossover για την κινεζική αγορά, το GAC Aion V, το οποίο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του αυτόν τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με το cnevpost.com, κατά τη διάρκεια μιας επίδειξης που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Ιουλίου, ένα GAC Aion V που ήταν συνδεδεμένο σε έναν φορτιστή παρουσίασε την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση που έφτασε ακόμη και στο 80% της κατάστασης φόρτισης, το όχημα εξακολουθούσε να αντλεί 481 kW από τον φορτιστή και έβαλε 35,1 kWh στην μπαταρία σε μόλις 4 λεπτά.

Οι αριθμοί δεν έχουν ακόμη επαληθευτεί ανεξάρτητα και ισχύουν μόνο για την έκδοση 6C του Aion V, η οποία έχει επίσης μια υποτιθέμενη αυτονομία NEDC 1.000 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Υπάρχει επίσης μια έκδοση 3C της οποίας η αυτονομία είναι 500 χιλιόμετρα NEDC και οι ταχύτητες φόρτισης δεν είναι τόσο υψηλές.

Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι ακόμη και αν η μπαταρία του Aion V φορτίζεται συνεχώς στη μέγιστη χωρητικότητα αλλά σε θερμοκρασία δωματίου, η μπαταρία θα πρέπει να είναι καλή για έως και 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να αντικατασταθεί. Αυτά τα νέα μοντέλα υπερταχείας φόρτισης θα αρχίσουν να κυκλοφορούν και θα δοκιμαστούν ανεξάρτητα, προκειμένου να επαληθευτούν οι ταχύτητες υπερταχείας φόρτισης.

Share: