Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η L-Charge, μόνο το 34% των ιδιοκτητών EV δήλωσε ότι είναι απόλυτα ικανοποιημένο από την υπάρχουσα υποδομή φόρτισης, την ταχύτητα φόρτισης και τις τιμές φόρτισης.

 Αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από το 90% αυτών που δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι δεν είχαν ποτέ την εμπειρία να ταξιδεύουν σε μεγάλες αποστάσεις με τα EV τους. Περισσότεροι από 1000 ιδιοκτήτες EV συμμετείχαν σε έρευνα.

Ενώ οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων (EV) φορτίζουν τα οχήματά τους κυρίως στο σπίτι ή σε δημόσιους φορτιστές σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές είναι ικανοποιημένοι με την υποδομή φόρτισης, ένα σημαντικό μέρος της εμπειρίας της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου ως ταξίδι μεγάλων αποστάσεων παραμένει ανικανοποίητο.

Η δυνατότητα των ιδιοκτητών να επαναφορτίζουν την μπαταρία του οχήματός τους σε οποιοδήποτε μέρος αποτελεί βασικό παράγοντα για την ευρύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων, ιδίως μεταξύ εκείνων που θέλουν ή πρέπει να εγκαταλείψουν τις αστικές περιοχές.

Οι εγκαταστάσεις ταχείας φόρτισης εξακολουθούν να βρίσκονται γύρω από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα και τις πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές και κατά μήκος των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, που συνδέουν αστικές περιοχές, όπως αυτές μεταξύ της Βαρκελώνης και της Μαδρίτης ή της ευρύτερης περιοχής του Παρισιού.

Πέρα από αυτές τις περιοχές οι υποδομές φόρτισης συναντώνται σπάνια και παρέχουν χαμηλή ισχύ φόρτισης. Περίπου το 56% των κατόχων EV δήλωσαν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από την υπάρχουσα υποδομή φόρτισης. Λένε ότι αισθάνονται περιορισμένες τις δυνατότητες κινητικότητάς τους.

Ειδικότερα, μεταξύ αυτών που διαμαρτύρονται για την υποδομή είναι όσοι έχουν τα τελευταία μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως το Tesla Model 3 και το Porsche Taycan, επίσης όσοι ταξιδεύουν τακτικά σε ή μέσω αγροτικών περιοχών.

Share: