Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε το νέο ηλεκτρικό σεντάν BMW i5 κατά τη διάρκεια του προγράμματος εξέλιξής του. Θα ξεκινήσει να πωλείται το 2023, μαζί με την επόμενη γενιά της Σειράς 5, αποτελώντας ένα νέο αντίπαλο δέος για την επερχόμενη Mercedes EQE και το πρόσφατα ανανεωμένο Tesla Model S.
Η BMW i5 θα μοιράζεται το ίδιο αρθρωτό πλαίσιο CLAR με τη Σειρά 5 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά θα τροφοδοτείται από μια ανανεωμένη έκδοση του ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας που βρίσκεται στο iX3. Το SUV βασίζεται σε μια παρόμοια πλατφόρμα.
Θα τροφοδοτείται από την πέμπτη γενιά ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων της BMW, η οποία αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 282 ίππων στον πίσω άξονα και μια μπαταρία 80 kWh.
Στο iX3, το σύστημα παρέχει μέγιστη αυτονομία 460 χιλιομέτρων, αλλά το πιο αεροδυναμικό σχήμα του i5 θα μπορούσε να ωθήσει αυτό το νούμερο πέρα από τα 490 χιλιόμετρα.
Αν η BMW χρησιμοποιήσει το σύστημα κίνησης του iX3 στο i5, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χρησιμοποιήσει και το σύστημα φόρτισης. Το SUV είναι ικανό να φορτίζει έως και 150kW, πράγμα που σημαίνει ότι μια επαναφόρτιση 10-80% διαρκεί μόλις 27 λεπτά. Όταν είναι συνδεδεμένη σε οικιακό wallbox, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 12 ώρες, ενώ θα υπάρχει ένας ενσωματωμένος φορτιστής 11kW.
Με εξαίρεση τη συμπαγή μάσκα ψυγείου και έναν νέο διαχύτη που καλύπτει την απουσία εξάτμισης, το i5 και η σειρά 5 θα έχουν πανομοιότυπη εμφάνιση.
Η σχεδιαστική προσέγγιση της BMW για την όγδοη γενιά του executive saloon της θα είναι μάλλον εξελικτική παρά επαναστατική. Το νέο αυτοκίνητο έχει παρόμοια σιλουέτα και στάση, με μια σειρά από πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα και ένα ελαφρώς πιο στρογγυλεμένο ρύγχος – πιθανότατα για να βελτιώσει την αεροδυναμική του.
Το BMW Group έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι θα λανσάρει 25 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε όλες τις μάρκες του – και περίπου τα μισά από αυτά τα αυτοκίνητα θα εγκαταλείψουν την ισχύ εσωτερικής καύσης.
Άλλες σταθερές μάρκες της γκάμας της BMW θα αποκτήσουν επίσης αμιγώς ηλεκτρικά παράγωγα στο εγγύς μέλλον, όπως το SUV X1 και η ναυαρχίδα της Σειράς 7, η οποία θα ξεκινήσει να πωλείται το επόμενο έτος ως νέος ανταγωνιστής της Mercedes EQS.