Η Smart χρησιμοποίησε το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου για να παρουσιάσει το Concept #1 και δεν υπερέβαλλε όταν το χαρακτήρισε ως ένα μοντέλο «σχεδόν παραγωγής».

Κι αυτό καθώς το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης δημοσίευσε φωτογραφίες του επερχόμενου crossover.

Όπως μπορείτε να δείτε, το μοντέλο για το δρόμο είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το concept, εκτός από μια χούφτα μικροαλλαγές. Βασική από αυτές είναι η αναθεωρημένη μπροστινή όψη, η οποία διαθέτει νέες εισαγωγές αέρα και μια ψεύτικη προστατευτική πλάκα. Το crossover υιοθετεί επίσης μια αναθεωρημένη μάσκα με βάση για πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς και μια πλάκα αισθητήρων για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού του μοντέλου.

Προχωρώντας πιο πίσω, μπορούμε να δούμε τη γνωστή επένδυση και τους πλευρικούς καθρέπτες που έχουν μεταφερθεί από τις κολόνες Α στις πόρτες. Υπάρχουν επίσης χωνευτές χειρολαβές θυρών, παχύτερες κολόνες B και μια κομψή αιωρούμενη οροφή.

Το πίσω μέρος ενσωματώνει μια σειρά από αλλαγές, όπως έναν νέο προφυλακτήρα και έναν ελαφρώς τροποποιημένο διαχύτη. Οι ανακλαστήρες υιοθετούν επίσης διαιρούμενη σχεδίαση, αντί να είναι κεντρικά τοποθετημένοι.

Το εσωτερικό απηχεί επίσης το concept, καθώς βλέπουμε ένα καμπυλόγραμμο ταμπλό με αεραγωγούς οβάλ σχήματος. Το μοντέλο θα έχει επίσης μια αιωρούμενη κεντρική κονσόλα και μπορούμε να περιμένουμε ότι θα πλαισιώνεται από ένα ελεύθερο σύστημα infotainment 12,8 ιντσών. Ενώ το concept ήταν τετραθέσιο, η Smart έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το μοντέλο παραγωγής θα έχει πέντε καθίσματα που θα προσφέρουν “χώρο για τα πόδια και τους αγκώνες στο ίδιο επίπεδο με οχήματα από υψηλότερες κατηγορίες”.

Η εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει ότι το όχημα θα κινείται σε μια ειδικά κατασκευασμένη αρχιτεκτονική BEV που προσφέρει το “υψηλότερο επίπεδο δυναμικού χειρισμού και παθητικής ασφάλειας”. Μπορούμε επίσης να περιμένουμε “εξαιρετικά καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού” και τεχνολογία ταχείας φόρτισης.

Share: