Η Toyota, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι το πρώτο της μοντέλο μαζικής αγοράς θα είναι ασφαλέστερο και θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία από τα προϊόντα των αντιπάλων της, όταν αρχίσει να πωλείται εντός του 2022.

Τα BEV έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα παγκοσμίως, αλλά ορισμένοι καταναλωτές έχουν αποθαρρυνθεί από τους κινδύνους πυρκαγιάς και ταχείας υποβάθμισης που σχετίζονται με τις μπαταρίες των EV.

Η General Motors και η Hyundai αναγκάστηκαν πέρυσι να ανακαλέσουν EV, που έφεραν μπαταρίες κατασκευασμένες από την LG Energy Solution, μετά από αναφορές για πυρκαγιές.

«Επικεντρωθήκαμε στην εξισορρόπηση τριών παραγόντων: την εμβέλεια ταξιδιού, την υποβάθμιση της μπαταρίας και την ταχύτητα φόρτισης», δήλωσε ο Masaya Yamamoto, διευθυντής έργου στην Toyota την περασμένη εβδομάδα.

Τα BEV χρειάζονται συνήθως ώρες για να φορτιστούν και η χρήση μεθόδων γρήγορης φόρτισης συχνά προκαλεί τη θέρμανση των κυψελών της μπαταρίας, οδηγώντας σε υποβάθμιση. Αυτό, με τη σειρά του, μειώνει την εμβέλεια ταξιδιού με την πάροδο του χρόνου, πλήττοντας την αξία μεταπώλησης ενός οχήματος.

Η Toyota δήλωσε ότι οι μπαταρίες της, που αναπτύχθηκαν με την Panasonic, περιέχουν ένα ειδικό ψυκτικό υγρό που δεν αγωγιμοποιεί εύκολα τον ηλεκτρισμό. Οι συστοιχίες μπαταριών είναι επίσης δομημένες έτσι ώστε να διατηρούν τις κυψέλες και το ψυκτικό υγρό χωριστά σε περίπτωση διαρροής.

Αυτή και άλλες καινοτομίες σημαίνουν ότι οι μπαταρίες της νέας σειράς BEV θα διατηρούν περισσότερο από το 90% της χωρητικότητάς τους μετά από μια δεκαετία, δήλωσε η Toyota.

Share: