Τα εξαρτήματα για την παραγωγή μπαταριών στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες δεν θα παραδίδονται πλέον με φορτηγά από την Ουγγαρία, αλλά σιδηροδρομικώς με τη DB Cargo.

Η κίνηση αυτή θα μειώσει σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της Audi και θα εξοικονομήσει επίσης χρήματα. Η αλλαγή στα μέσα παράδοσης μεταξύ Ουγγαρίας και Βρυξελλών, η οποία ξεκίνησε τον Μάιο και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023, αποτελεί μια πρόγευση για το μέλλον του κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Οι μονάδες και οι κυψέλες μπαταρίας που χρειάζονταν στο Βέλγιο για το Audi e-tron και το Audi e-tron Sportback μεταφέρονταν μέχρι τώρα με φορτηγό στη διαδρομή μήκους περίπου 1.300 χιλιομέτρων από τον προμηθευτή στην Ουγγαρία.

Για να καλυφθεί η ζήτηση της βελγικής εγκατάστασης, δώδεκα έως 15 πλήρως φορτωμένα οχήματα ξεκινούσαν καθημερινά σε όλη την Ευρώπη. Αυτό το καραβάνι φορτηγών αντικαθίσταται τώρα από τη σιδηροδρομική μεταφορά. Η αλλαγή αυτή θα μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου 2.600 τόνους ετησίως.

Ο προμηθευτής των μονάδων μπαταρίας στην Ουγγαρία δεν διαθέτει δικό του σιδηροδρομικό παρακαμπτήριο. Ως εκ τούτου, ο μακροχρόνιος εταίρος της Audi AG στο έργο DB Cargo έθεσε πρόσφατα σε λειτουργία ένα κέντρο logistics (LC) στην τοποθεσία Győr. Στο προστατευμένο από τις καιρικές συνθήκες LC, οι μονάδες μπαταρίας επαναφορτώνονται από τα φορτηγά σε σιδηροδρομικά βαγόνια για παράδοση. Οι μονάδες παραλαμβάνονται πρώτα από τον κατασκευαστή με φορτηγό και μεταφέρονται από το LC του Győr σιδηροδρομικώς στις Βρυξέλλες. Αρχικά, κατασκευάστηκε μια αίθουσα ελαφρού βάρους σε άμεση γειτνίαση με το εργοστάσιο της Audi στο Győr- ήδη σχεδιάζεται μια πρόσθετη επέκταση.

Η στροφή που πρωτοστάτησε στις Βρυξέλλες σχεδιάζεται να επεκταθεί σε ολόκληρη την εταιρεία στο ορατό μέλλον. Εξαρτήματα με υψηλή ταχύτητα κυκλοφορίας, όπως μονάδες και κυψέλες μπαταριών, θα περνούν όλο και περισσότερο στην παράδοση με τρένο- μέχρι το 2025, η Audi στοχεύει να μεταφέρει αυτά τα εξαρτήματα αποκλειστικά με τρένο.

Μάλιστα, ένα μεγάλο μέρος των τελικών προϊόντων αποστέλλεται επίσης σιδηροδρομικώς: Σήμερα, περίπου το 68% των οχημάτων της Audi στην Ευρώπη φεύγει ήδη από τα εργοστάσια σιδηροδρομικώς, ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί στο μέλλον.

Share: