Οι κατασκευαστές αναζητούν λύσεις για να αυξήσουν την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τους χωρίς να θυσιάσουν τον εσωτερικό χώρο και χωρίς να αυξήσουν το βάρος της μπαταρίας λόγω της μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας.

Σήμερα, η λύση είναι η κατάληψη του χώρου μεταξύ των δύο αξόνων, ωστόσο η Page-Roberts Automotive έχει μια νέα ιδέα: τις κάθετα τοποθετημένες μπαταρίες!

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές ποντάρουν σε πλατφόρμες τύπου skateboard για τη νέα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων τους . Απόλυτα αρθρωτές και κλιμακούμενες αρχιτεκτονικές που προσαρμόζονται σε κάθε τύπο μοντέλου και αμαξώματος.

Δεν υπάρχει πρακτικά κανένα όριο στην ανάπτυξη με την τοποθέτηση της μπαταρίας μεταξύ των αξόνων, αυξάνοντας έτσι τον εσωτερικό χώρο, που χρησιμοποιείται στο μέγιστο.

Μια τεχνολογία που έχει απορρίψει τις προσαρμοσμένες πλατφόρμες, οι οποίες εκμεταλλεύτηκαν ακόμη και το τούνελ μετάδοσης κίνησης για να φιλοξενήσουν τις μπαταρίες.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η αυτονομία, η οποία εξαρτάται από τη μεγαλύτερη χωρητικότητα των μπαταριών, γι’ αυτό και αυξάνεται το μέγεθός τους.

Η επίλυση αυτού του προβλήματος περνά μέσα από μια νέα γενιά συσκευών φόρτισης, στερεάς κατάστασης, αλλά η τιμή τους είναι πολύ υψηλή.

Η πρόταση της Page-Roberts Automotive, μιας βρετανικής νεοσύστατης επιχείρησης, είναι τουλάχιστον… ξεχωριστή, καθώς επί της ουσίας έχει να κάνει με μια ριζική μεταμόρφωση της καμπίνας.

Οι Βρετανοί, λοιπόν, έχουν τοποθετήσει κάθετα τις μπαταρίες, δημιουργώντας ένα «τείχος» που χωρίζει κυριολεκτικά το εμπρός και το πίσω μέρος της καμπίνας!

Με αυτή την ιδέα, στην ουσία η πίσω σειρά καθισμάτων είναι προσανατολισμένη προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή του οδηγού και του συνοδηγού, με τις πλάτες των καθισμάτων των δύο σειρών να εφάπτονται της μπαταρίας!

Η start-up βρετανική εταιρία επισημαίνει ότι πρόκειται για μια λύση που αυξάνει την αυτονομία κατά 30%, μειώνοντας το κόστος παραγωγής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά 36%.

Δεδομένα με αυτή τη διάταξη υπάρχουν ξεκάθαρα πλεονεκτήματα για συγκεκριμένα μοντέλα, όπως τα σπορ αυτοκίνητα. Ωστόσο, υπάρχουν παράγοντες που ακόμα χρήζουν διευκρίνισης, όπως για παράδειγμα, τι θα συμβεί με το σύστημα ψύξης πουβρίσκεται συνήθως κάτω από την μπαταρία  όπως και το πλαίσιο ασφαλείας που προστατεύει την μπαταρία.

Όπως και να ‘χει, πρόκειται για μια ριζοσπαστική ιδέα, η οποία δύναται όπως αλλάξει άρδην όλα όσα γνωρίζαμε αναφορικά με τις καμπίνες των επιβατών των αυτοκινήτων.

Share: