Το 2025, η BMW θα λανσάρει την πλατφόρμα Neue Klasse, μια αρχιτεκτονική ειδικά βελτιστοποιημένη για 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Αρχικά, προβλεπόταν ότι η βάση αυτή θα φιλοξενούσε και θερμικούς κινητήρες (βενζίνη, ντίζελ, PHEV), ωστόσο η BMW αποφάσισε πρόσφατα να αλλάξει ριζικά τη στρατηγική της.

Ο Oliver Zipse, διευθύνων σύμβουλος της βαυαρικής εταιρείας, επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα Neue Klasse θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ουγγαρίας και θα προσφέρεται αποκλειστικά με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Η κίνηση αυτή αποτελεί απόδειξη της ραγδαίας αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη- πράγματι, η κατηγορία D (μεσαίου μεγέθους σεντάν) έχει ως ηγέτη το Tesla Model 3, ενώ η κατηγορία D-SUV (μεσαίου μεγέθους SUV) δέχεται μια πραγματική χιονοστιβάδα καινοτομιών μηδενικών εκπομπών από τους μεγάλους κατασκευαστές.

Πιθανώς παρακινούμενη από αυτή την κατάσταση, η BMW φέρεται να αποφάσισε να κάνει τη νέα Σειρά 3 (i3) και τη X3 (iX3) αμιγώς ηλεκτρικές. Έτσι, το i3 αναμένεται να αντικαταστήσει το σημερινό i4, ενώ το iX3 θα παράγεται στην Ευρώπη αντί στην Κίνα, όπου συναρμολογείται σήμερα η τρέχουσα γενιά σε συνεργασία με την Brilliance.

Μια από τις κύριες βελτιώσεις της Neue Klasse σε σχέση με την πλατφόρμα CLAR θα είναι η χρήση ενός ηλεκτρικού συστήματος 800 βολτ, μια λύση που θα χρησιμοποιηθεί επίσης από τους αντιπάλους της Audi (πλατφόρμα PPE) και της Mercedes-Benz (πλατφόρμες MMA και MB.EA) και θα δώσει στα μοντέλα τους πρόσβαση σε εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση.

Share: