Η BMW προσπαθεί να σκεφτεί τρόπους για να κάνει τη μετακίνηση στην πόλη καλύτερη και έχει καταλήξει σε δύο νέες ηλεκτρικές ιδέες.

Σε αντίθεση με τα συνήθη προϊόντα της BMW, όμως, και τα δύο είναι… ανθρωποκίνητα.

Το Concept DYNAMIC CARGO και το Concept CLEVER COMMUTE είναι ένα e-tricycle και ένα e-scooter, αντίστοιχα, που η BMW ελπίζει ότι θα βοηθήσουν τους κατοίκους της πόλης να βρουν νέους τρόπους για να μετακινηθούν στην πόλη, όταν οι διαδρομές είναι λίγο πιο μακριά για να περπατήσουν και λίγο πιο κοντά για να οδηγήσουν.

Το Concept DYNAMIC CARGO είναι ένα τρίκυκλο που η BMW έχει σχεδιάσει για τη μεταφορά φορτίων. Αυτό θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για τους γονείς με μικρά παιδιά, τους διανομείς τροφίμων και τους ανθρώπους που τους αρέσει να χρησιμοποιούν το ποδήλατο για να κάνουν τις καθημερινές τους δουλειές.

Ο σχεδιασμός τριών τροχών συμβάλλει στην αύξηση της σταθερότητας και εμποδίζει το πίσω μέρος του τρίκυκλου να γέρνει, ώστε να αποτρέψει την πτώση φορτίων από το χώρο φόρτωσης. Ο σχεδιασμός του μπροστινού τμήματος, ωστόσο, σημαίνει ότι ο μπροστινός τροχός γέρνει λίγο, δίνοντας στην ιδέα μια αίσθηση που μοιάζει περισσότερο με ποδήλατο.

Για να βοηθήσει με τα βαριά φορτία, το Concept DYNAMIC CARGO διαθέτει επίσης έναν ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί μόλις ο αναβάτης αρχίσει να κάνει πετάλι. Ενισχύοντας τους πίσω τροχούς, κάνει τις βόλτες (ειδικά αυτές με βαριά φορτία) ευκολότερες.

Η BMW έχει επίσης σκεφτεί την προστασία από τις καιρικές συνθήκες για να διατηρήσει τα φορτία στεγνά. Υποστηρίζει ότι αυτό, σε συνδυασμό με τη σταθερή σχεδίαση τριών τροχών, καθιστά το Concept DYNAMIC CARGO το ιδανικό όχημα για μετακινήσεις όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες.

Το Concept CLEVER COMMUTE, εν τω μεταξύ, είναι ένα push-scooter που διαθέτει επίσης ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αυτό έχει μια αφαιρούμενη μπαταρία που τροφοδοτεί τον μπροστινό τροχό.

Η τροφοδοσία του μπροστινού τροχού ήταν ιδιαίτερα σημαντική για την αρθρωτότητα του σχεδιασμού. Με ένα υποπόδιο που μπορεί να συρρικνωθεί, η BMW λέει ότι το σκούτερ θα χωρέσει στο πορτμπαγκάζ μιας Σειράς 3 και διαγώνια στο πίσω μέρος ενός MINI χωρίς να κατεβάσει τα καθίσματα. Οι ιδιοκτήτες του μπορούν επίσης να το μεταφέρουν εύκολα στις κυλιόμενες σκάλες, αν μέρος του ταξιδιού τους περιλαμβάνει βόλτα στο μετρό.

Η BMW λέει ότι δεν έχει σχέδια για την παραγωγή κανενός από αυτά τα concepts, αν και βρίσκεται σε συζητήσεις με πιθανούς αδειούχους και για τα δύο. Έχουν αυτονομία 20 χιλιομέτρων (12 μίλια) και αφαιρούμενη μπαταρία για να διευκολύνεται η φόρτιση. Χρονοδιαγράμματα και τιμές δεν είναι, δυστυχώς, διαθέσιμα.

Share: