Η συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay ανεβαίνει επίπεδο. Μετά το επιτυχημένο single “Higher Power” που συνόδευε το διαφημιστικό σποτ των νέων BMW i4/iΧ και την παράσταση του Βρετανικού συγκροτήματος στον εικονικό κόσμο της BMW JOYTOPIA στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο, η BMW θα προσφέρει τώρα την πρώτη στον κόσμο φορητή, επαναφορτιζόμενη μπαταρία εκδηλώσεων για την προσεχή παγκόσμια περιοδεία ‘Music Of The Spheres’ της μπάντας. Για το καλοκαίρι του 2022, οι τέσσερις μουσικοί προγραμματίζουν συναυλίες σε Φρανκφούρτη και Βερολίνο.

Η μπαταρία θα προσφέρει την απαραίτητα ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια των live παραστάσεων με περισσότερες από 40 ανακυκλώσιμες μπαταρίες αυτοκινήτων. Έτσι η μουσική περιοδεία γίνεται πιο βιώσιμη και από τις πιο ‘πράσινες’ τουρνέ στην ιστορία της μουσικής. Η συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay θέτει νέα πρότυπα και μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για ολόκληρη τη μουσική βιομηχανία.

Η τεχνολογία αποθήκευσης για την παροχή ενέργειας κατά τη διάρκεια των συναυλιών θα παρέχεται από τις μερικώς ανακυκλωμένες μπαταρίες του BMW i3. Η μπαταρία εκδηλώσεων θα προσφέρει την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών ρύπων και θα αντικαταστήσει τις συνήθεις γεννήτριες diesel και βενζίνης, που με τη σειρά τους θα έχουν ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος όλων των live παραστάσεων της μπάντας.

Η επαναφόρτισή της θα γίνεται από μία σειρά ανανεώσιμων πηγών όπως ηλιακές εγκαταστάσεις, κινητικό δάπεδο σταδίου, ηλεκτρικά ποδήλατα και γεννήτριες που λειτουργούν με φυτικό έλαιο επεξεργασμένο με υδρογόνο (Hydrotreated Vegetable Oil). Το κινητικό δάπεδο και τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα αξιοποιούν την ενέργεια που παράγεται με την κίνηση του κοινού της συναυλίας (π.χ. όταν χορεύουν).

Αυτές οι μπαταρίες αυτοκινήτου είναι οι πρώτες σε όλο τον κόσμο που καθίστανται κατάλληλες για χρήση ‘δεύτερης ζωής’. Η τεχνολογία είναι ένα σημαντικό κομμάτι του οράματος βιωσιμότητας και κυκλικής οικονομίας του BMW Group.

 «Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την BMW για τη δημιουργία της παγκοσμίως πρώτης φορητής, επαναφορτιζόμενης μπαταρίας, που θα μας επιτρέψει να υποστηρίζουμε τις συναυλίες μας σχεδόν αποκλειστικά με καθαρή, ανανεώσιμη ενέργεια», δήλωσε ο Chris Martin των Coldplay».

 «Η κοινή επίγνωση της αναγκαιότητας της βιωσιμότητας έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια σε μία εντατική, δημιουργική συνεργασία μεταξύ BMW και Coldplay», επισημαίνει ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας BMW. «Το τραγούδι της καμπάνιας, “Higher Power“, που σηματοδοτεί το λανσάρισμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας BMW iX και BMW i4, καθώς και η παράσταση των Coldplay στον εικονικό κόσμο JOYTOPIA της BMW κατά τη διάρκεια της έκθεσης IAA Mobility, ήταν οι πρώτοι σημαντικοί καρποί της επιτυχημένης συνεργασίας μας. Με τη χρήση μπαταριών δεύτερης ζωής από τα οχήματα BMW i3 βοηθάμε τώρα την παγκόσμια περιοδεία των Coldplay να γίνει ακόμα πιο βιώσιμη».

Share: