Πρόσφατα η BMW επιβεβαίωσε ότι η CATL και η EVE Energy θα κατασκευάσουν τις μπαταρίες έκτης γενιάς, οι οποίες θα είναι κυλινδρικές. Αναμένονται το 2025 με τη νέα πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία έχει αναπτυχθεί ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα.
Η διάμετρος των νέων κυψελών θα είναι 46 χιλιοστά και θα διατίθενται σε δύο ύψη: 95 και 120 χιλιοστά. Οι κυψέλες, των οποίων η χημεία θα είναι νικέλιο, κοβάλτιο και μαγγάνιο, θα έχουν κάθοδο με υψηλότερο ποσοστό νικελίου και μικρότερη ποσότητα κοβαλτίου, ενώ η άνοδος θα είναι πλούσια σε πυρίτιο.
Τόσο το κοβάλτιο όσο και το λίθιο που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες της BMW θα προέρχονται από πιστοποιημένα ορυχεία. Η μάρκα αναμένει ότι οι κυψέλες της έκτης γενιάς θα βελτιώσουν την ενεργειακή τους πυκνότητα κατά 20%, προσφέροντας 30% ταχύτερους χρόνους φόρτισης και έως 30% μεγαλύτερη εμβέλεια, με 60% μείωση των εκπομπών ρύπων κατά την παραγωγή και μείωση του κόστους έως και 50%.
Ο Thomas Albrecht, επικεφαλής της BMW Efficient Dynamics, επιβεβαίωσε ότι τα επερχόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της θα προσφέρουν αυτονομία έως και 1.000 χιλιόμετρα. Η BMW σχεδιάζει έξι gigafactories στον Καναδά, την Κίνα, τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και το Μεξικό για την παραγωγή των μπαταριών έκτης γενιάς, τα οποία θα κατασκευαστούν κοντά στα υπάρχοντα εργοστάσιά της για να μειωθεί το κόστος μεταφοράς. Για να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εισαγωγικής κατηγορίας ακόμα φθηνότερα, η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποκλείει τη χρήση κυψελών λιθίου-φερροφωσφορικού άλατος.