Το επιτυχημένο λανσάρισμα της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i7 θα ακολουθήσει τώρα η άφιξη δύο plug-in υβριδικών εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός μοντέλου BMW M και μιας έκδοσης με κινητήρα diesel ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V.
Τα συστήματα κίνησης που χρησιμοποιούνται στα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα συνδυάζουν έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Και στα δύο αυτοκίνητα, η ισχύς που παράγεται από τις δύο μονάδες κίνησης περνά στο δρόμο μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive.
Ο ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται και στα δύο μοντέλα υιοθετεί την τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive για plug-in υβριδικά μοντέλα. Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας με ειδική ισχύ πάνω από 5.0 kW/kg αποδίδει 145 kW/197 hp και στις δύο εκδόσεις PHEV ενώ το εύρος στροφών του έχει διευρυνθεί φτάνοντας τώρα τις 11.500 σαλ.
Επιπλέον, ένα σύστημα γραναζιών χρησιμοποιείται για την αύξηση της μέγιστης ροπής του ηλεκτροκινητήρα στα 450 Nm στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στην πλευρά του κινητήρα. Αυτή καινοτομία, που κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την BMW, επιτρέπει στο ενσωματωμένο περίβλημα του κιβωτίου ηλεκτρικό σύστημα, να έχει μία συμπαγή σχεδίαση που εξοικονομεί βάρος, παράγοντας συγχρόνως ροπή είτε από μόνο του, είτε συμπληρωματικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που υπό κανονικές συνθήκες, θα ήταν εφικτή μόνο με τη χρήση ενός πολύ μεγαλύτερου και βαρύτερου ηλεκτροκινητήρα. Η βελτιστοποιημένη παροχή ισχύος που επιτυγχάνεται με το σύστημα γραναζιών μεταξύ του ρότορα, του ηλεκτροκινητήρα και του άξονα εισόδου του κιβωτίου ταχυτήτων, κάνει τη διαφορά τόσο κατά την επιτάχυνση, όσο και κατά την απότομη αύξηση της ταχύτητας.