Η παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης 5ης γενιάς και modules μπαταριών για χρήση στις BMW iX και BMW i4 ξεκινά στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο Ντίνγκολφινγκ.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία αυξάνει τη δυναμικότητα παραγωγής ηλεκτροκινητήρων 5ης γενιάς που κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ για την BMW iX3 από το 2020 και θα χρησιμοποιούνται στις BMW iX και BMW i4.
«Εκτιμούμε ότι τουλάχιστον το 50% των οχημάτων που παραδίδουμε στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο θα είναι ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2030. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο βασιζόμαστε στην εκτενή τεχνογνωσία μας στα συστήματα κίνησης: Αυξάνουμε την παραγωγή στις υπάρχουσες μονάδες παραγωγής συστημάτων κίνησης – όπως εδώ στο Ντίνγκολφινγκ – και αναβαθμίζουμε τις δυνατότητες άλλων αντίστοιχων μονάδων – όπως πρόσφατα στο Ρέγκενσμπουργκ και τη Λειψία», εξήγησε ο Dr. Michael Nikolaides, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Παραγωγή Κινητήρων & E-Drive, BMW Group.
Το BMW Group επενδύει πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ στην επέκταση της δυναμικότητας παραγωγής για συστήματα e-drive στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ, μεταξύ 2020 και 2022. Από το 2022, θα κατασκευάζει συστήματα e-drive για πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Το BMW Group θα επενδύσει συνολικά περίπου 790 εκατομμύρια ευρώ στην επέκταση της δυναμικότητας για εξαρτήματα συστημάτων ηλεκτροκίνησης στις εγκαταστάσεις παραγωγής της σε Ντίνγκολφινγκ, Λειψία, Ρέγκενσμπουργκ και Στέιρ μεταξύ 2020 και 2022.
Η παραγωγή της BMW iX θα ξεκινήσει σύντομα στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ντίνγκολφινγκ, και θα ακολουθήσει η παραγωγή της BMW i4 στο εργοστάσιο του Μονάχου φέτος το φθινόπωρο.
Τα ενιαία συστήματα e-drive και οι μπαταρίες υψηλής τάσης γι’ αυτά τα οχήματα θα κατασκευάζονται στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο Ντίνγκολφινγκ.
Το BMW Group ήδη ξεκίνησε την παραγωγή εξαρτημάτων μπαταριών στα εργοστάσια του Ρέγκενσμπουργκ και της Λειψίας τον Απρίλιο και το Μάιο του 2021. Σύμφωνα με την αυξανόμενη ζήτηση των συστημάτων e-drive, τα εργοστάσια του BMW Group στο Λάντσχουτ και το Στέιρ επιταχύνουν επίσης την παραγωγή για τα κελύφη συστημάτων e-drive.
Παραγωγή συστημάτων τεχνολογίας BMW eDrive 5ης γενιάς
Η ισχύς και το ενεργειακό περιεχόμενο των συστημάτων κίνησης και των μπαταριών υψηλής τάσης με τεχνολογία BMW eDrive 5ης γενιάς μπορούν να κλιμακωθούν με ευελιξία. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να προσαρμοστούν άριστα ώστε να υποστηρίζουν διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων.
Κάθε όχημα χρησιμοποιεί δύο ενιαία σε μεγάλο βαθμό συστήματα e-drive, που συνδυάζουν τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το κιβώτιο σε ένα κέλυφος. Με βάση τη σχεδιαστική αρχή του υπάρχοντος ρότορα με ρεύμα διέγερσης στον ηλεκτροκινητήρα, η 5η γενιά e-drive δεν απαιτεί υλικά που κατατάσσονται στις σπάνιες γαίες.
Η τεχνολογία BMW eDrive περιλαμβάνει επίσης μία μπαταρία υψηλής τάσης με προηγμένη τεχνολογία κυψελών. Το BMW Group συνήψε συμφωνία με τους προμηθευτές του για την αποκλειστική χρήση ανανεώσιμης πράσινης ενέργειας στην παραγωγή κυψελών μπαταριών 5ης γενιάς. Ολόκληρη η μπαταρία υψηλής τάσης προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά στους τομείς απόδοσης, φόρτισης και αποφόρτισης, αντοχής και ασφάλειας.
Η τεχνικά τροποποιημένη διαδικασία παραγωγής για modules μπαταριών έχει αναπτυχθεί περαιτέρω έτσι ώστε οι διαφορετικές εκδόσεις των modules να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής – σύμφωνα με την αυξανόμενη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων και επιπέδων επιδόσεων.
Τα συστήματα παραγωγής είναι εξαιρετικά ευέλικτα και προσαρμοζόμενα. Τα modules μπαταριών κατασκευάζονται από πρισματικές κυψέλες μπαταριών από έναν προμηθευτή που τις παραδίδει στο αντίστοιχο εργοστάσιο παραγωγής του BMW Group.
Ένα αρθρωτό σύστημα που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά επιτρέπει την παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης που προορίζονται για κάθε μοντέλο από αυτά τα modules με ευέλικτη διάταξη.
Η εταιρεία διαθέτει εξαιρετική τεχνογνωσία και εμπειρία, τόσο στην τεχνολογία κυψελών μπαταριών όσο και στην παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης για κάθε μοντέλο. Το BMW Group διεξάγει βασική έρευνα στους τομείς χημείας και σχεδίασης κυψελών στο δικό του κέντρο Αριστείας Κυψελών Μπαταριών.
Το BMW Group κατασκευάζει επίσης πρωτότυπα κυψελών μπαταριών. Αυτές οι πρωτότυπες κυψέλες μπαταριών χρησιμοποιούνται σε δοκιμές για την αξιολόγηση της ωριμότητας εξέλιξης των κυψελών και της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών παραγωγής.
Επιπλέον, η δημιουργία πρωτοτύπων κυψελών μπαταριών χρησιμεύει για την αναγνώριση των δυνατοτήτων των διαδικασιών και τη βελτιστοποίησή τους. Με αυτό τον τρόπο, το BMW Group αποκτά λεπτομερή τεχνογνωσία για ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα των κυψελών μπαταριών και των αποφασιστικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που προσφέρουν οι χημικές και τεχνικές ιδιότητές τους.
Ως εκ τούτου, οι κυψέλες μπαταριών κατασκευάζονται σύμφωνα με ακριβείς προδιαγραφές που βασίζονται στις εξατομικευμένες απαιτήσεις κάθε οχήματος.
Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E – Drive
Μετά από ευρεία επέκταση, το Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive προσφέρει τώρα ωφέλιμη επιφάνεια 125.000 m2. Εδώ η εταιρεία κατασκευάζει ηλεκτροκινητήρες και τα απαραίτητα εξαρτήματα, καθώς και μπαταρίες υψηλής τάσης και modules μπαταριών.
Μία επίστρωση βαφής εφαρμόζεται στις κυψέλες των μπαταριών εδώ. Η επίστρωση αυξάνει τη μηχανική αντοχή και τη θερμική αγωγιμότητα, βελτιώνοντας επομένως τη μόνωση και την ψύξη των ακόμα ισχυρότερων κελυφών μπαταριών πέμπτης γενιάς.
Στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ κατασκευάζονται στάνταρ μπαταρίες υψηλής τάσης και modules μπαταριών από το 2013, όταν άρχισε να παράγεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group, το BMW i3.
Οι πρώτες γραμμές παραγωγής για ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες υψηλής τάσης για plug-in υβριδικά λειτούργησαν εκεί το 2014. Το Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive αναπτύσσεται σταθερά από τότε. Το εργοστάσιο κατασκευάζει επίσης μπαταρίες υψηλής τάσης για το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE από το 2019 και, από το 2020, το ενιαίο σύστημα e-drive 5ης γενιάς που χρησιμοποιείται στην BMW iX3.
Η παραγωγή των ακόμα ισχυρότερων μπαταριών υψηλής τάσης για τις BMW iX και BMW i4 ξεκινά τώρα. Συστήματα e-drive για μελλοντικά μοντέλα θα κατασκευάζονται επίσης στις ευέλικτες γραμμές παραγωγής.