Ο Mate Rimac, εκτός από τον προμηθευτή ηλεκτρονικής κινητικότητας και τον κατασκευαστή ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων που φέρει το όνομά του, πιέζει τώρα και την Bugatti μαζί με την Porsche.

Η Porsche έχει μερίδιο στην Rimac και έχει ιδρύσει την κοινοπραξία Bugatti Rimac με την κροατική για λογαριασμό του ομίλου Volkswagen. Σε συνέντευξή του στην πύλη Edison, ο Mate Rimac συγκεκριμενοποίησε τα σχέδιά του για την Bugatti.

Ενώ τα αυτοκίνητα της Rimac θα παραμείνουν αμιγώς ηλεκτρικά, η Bugatti θα είναι υβριδικά για τα επόμενα δέκα χρόνια, εξήγησε ο 34χρονος. «Θέλουμε εύχρηστη εμβέλεια. Τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν αρκετή ισχύ για να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά. Και χρειάζονται αρκετή εμβέλεια για την πόλη».

Ως εκ τούτου, θα πρόκειται για plug-in υβριδικά οχήματα με εμβέλεια περίπου 50 χιλιομέτρων. Μέχρι στιγμής, η γαλλική μάρκα πολυτελείας κατασκεύαζε αποκλειστικά κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο δεν σχεδιάζεται επί του παρόντος, σύμφωνα με τη Rimac.

Η Bugatti αναπτύσσει ένα εντελώς νέο όχημα, το οποίο θα είναι πιο πολύπλοκο από τα σημερινά μοντέλα λόγω της υβριδοποίησης και θα διαθέτει έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, δήλωσε ο Rimac.

Share: