Η BYD έγινε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής plug-in αυτοκινήτων στον κόσμο το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ξεπερνώντας στην πορεία την πανίσχυρη Tesla.

Η κινεζική μάρκα είναι επίσης ο τρίτος μεγαλύτερος παραγωγός μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα στον πλανήτη, γεγονός που την τοποθετεί σε ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε μια βιομηχανία που βρίσκεται σε πλήρη μετάβαση προς την κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων.

Μετά την κατάκτηση της εγχώριας αγοράς της, ένας από τους σημερινούς στόχους της BYD είναι να επεκταθεί σε άλλες περιοχές. Πέρυσι ξεκίνησε την ευρωπαϊκή επέκτασή της στη Νορβηγία με το Tang EV, το οποίο έχει γίνει το πιο δημοφιλές επταθέσιο SUV της σκανδιναβικής χώρας.

Στη δεύτερη φάση της ευρωπαϊκής επέκτασής της, η BYD θα ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στο Βέλγιο, τη Φινλανδία, το Λουξεμβούργο, την Ολλανδία και τη Σουηδία, ενώ στην τρίτη φάση θα φτάσει σε άλλες 16 ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα την εκπροσώπηση της μάρκας έχει αναλάβει εδώ και έναν χρόνο γη εταιρία «Πέτρος Πετρόπουλος», όμως προς το παρόν εισάγονται μόνον τα επαγγελματικά EV της BYD στη χώρα μας.

ΟΙ πληροφορίες μας, όμως, αναφέρουν πως η BYD επιθυμεί διακαώς να εισέλθει δυναμικά στην ελληνική αγορά και σε ό,τι αφορά στο κομμάτι των συμβατικών αυτοκινήτων, προσβλέποντας σε ένα αυξημένο ποσοστό πωλήσεων, με βάση τις ανταγωνιστικές τιμές της και το εξαιρετικό προσφερόμενο προϊόν .

Η αρχική του γκάμα θα αποτελείται από τρία μοντέλα (Atto 3, Han EV και Tang EV), των οποίων οι τελικές ευρωπαϊκές προδιαγραφές μόλις ανακοινώθηκαν.

Το BYD Atto 3 είναι ένα συμπαγές SUV (C-segment) μήκους 4,45 μέτρων. Διαθέτει κινητήρα με κίνηση στους εμπρός τροχούς ισχύος 204 ίππων (150 kW) και μπαταρία 60,5 kWh, η οποία του δίνει αυτονομία 420 km WLTP. Μπορεί να φορτίσει με ισχύ 88 kW (30-80% σε 29 λεπτά) και είναι εξοπλισμένο με τις προσιτές μπαταρίες Blade του κατασκευαστή με χημεία LFP (λιθίου-φερροφωσφορικού).

Το BYD Han EV είναι ένα executive sedan μήκους 4,98 μέτρων (E-segment). Στην ευρωπαϊκή έκδοσή του, διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (τετρακίνηση) που μπορούν να αποδώσουν 517 ίππους (380 kW). Η μπαταρία των 85,4 kWh του δίνει αυτονομία 521 km WLTP. Όπως και το μικρότερο αδελφάκι του, χρησιμοποιεί μπαταρίες Blade. Όσον αφορά τη φόρτιση, φτάνει σε αιχμές 120 kW σε συνεχές ρεύμα (30-80% σε μισή ώρα).

Το BYD Tang EV επαναχρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης του Han EV. Αυτό το executive SUV μήκους 4,87 μέτρων (E-segment) είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 86,4 kWh, χάρη στην οποία έχει εγκεκριμένη αυτονομία 400 km WLTP. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πρόκειται για ένα μεγάλο SUV, αυτή η μείωση της εμβέλειας σε σύγκριση με το αδελφάκι του σεντάν δεν αποτελεί έκπληξη. Μπορεί να φορτίσει με ισχύ 110 kW (30-80% σε μισή ώρα).

Share: