Η τέταρτη γενιά Citroën C3 θα λανσαριστεί το 2024 και θα περιλαμβάνει και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με δύο επιλογές κινητήρων.

Το ανανεωμένο Citroën C3, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Τρνάβα της Σλοβακίας, θα είναι ελαφρώς μικρότερο από το ευρωπαϊκό C3 τρίτης γενιάς και θα έχει μια εμφάνιση που θα θυμίζει περισσότερο SUV. Αναμένεται να έχει μήκος 3,99 μέτρα και απόσταση από το έδαφος περίπου 14 εκατοστά, ενώ το αμάξωμά του θα κοσμείται με πλαστική προστασία στους προφυλακτήρες, τους θόλους των τροχών και τα μαρσπιέ.

Θα χρησιμοποιεί μια λιτή έκδοση της πλατφόρμας CMP/eCMP του ομίλου Stellantis, επιτρέποντας στη Citroën να προσφέρει ένα οικονομικό προϊόν. Όλα δείχνουν ότι θα μοιράζεται την εξέλιξη και τη γραμμή παραγωγής με το νέο FIAT Panda, το οποίο θα διαφοροποιείται από το γαλλικό αυτοκίνητο με αισθητική εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Centoventi του 2019.

Αν και το Citroën C3 θα ανταγωνίζεται το Dacia Sandero Stepway από άποψη μεγέθους, η 100% ηλεκτρική του έκδοση θα σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί το μικρότερο Dacia Spring, προσφέροντας επιπλέον χώρο και πρακτικότητα. Σε αντίθεση με τα ανανεωμένα Opel Corsa-e και Peugeot e-208, το Citroën ë-C3 δεν θα χρησιμοποιεί τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων που αναπτύχθηκε από κοινού από τις Stellantis και Nidec.

Έτσι, το crossover χαμηλού κόστους θα διατίθεται με δύο συστήματα κίνησης: η αρχική έκδοση “Eco” θα συνδυάζει έναν κινητήρα 82 ίππων με μπαταρίες 40 kWh, ενώ το κορυφαίο μοντέλο θα χρησιμοποιεί μια μονάδα 109 ίππων και ένα πακέτο 50 kWh. Οι κυψέλες, τύπου LFP (λιθίου-φεροφωσφορικού) και στις δύο περιπτώσεις, θα προμηθεύονται από την SVOLT, η οποία κατασκευάζει δύο εργοστάσια gigafactories στη Γερμανία.

Αν και η ευρωπαϊκή έκδοση θα είναι αισθητικά πολύ παρόμοια με τη διεθνή έκδοση, θα χρησιμοποιεί διαφορετικό χάλυβα για να συμμορφώνεται με τους τελευταίους κανονισμούς ασφαλείας στη γηραιά ήπειρο.

Share: