Το iX είναι σήμερα το μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV που προσφέρει η BMW. Σχεδιασμένο ως η τεχνολογική ναυαρχίδα της βαυαρικής εταιρείας, αυτό το προηγμένο μοντέλο παρόμοιων διαστάσεων με την X5 παρουσιάζεται ως εναλλακτική λύση σε προτάσεις όπως το Audi e-tron ή το Tesla Model X.

Προς το παρόν, το BMW iX διατίθεται σε δύο εκδόσεις: xDrive40 και xDrive50. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν διάταξη “διπλού κινητήρα”, η οποία τους δίνει κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το iX xDrive40 αποδίδει ισχύ 326 ίππων (240 kW) και 630 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να ολοκληρώσει τα 0-100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 200 km/h.

Το iX xDrive50 φτάνει τους 523 ίππους (385 kW) και τα 765 Nm, επιτρέποντάς του να μειώσει το χρόνο στα 4,6 δευτερόλεπτα (η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη). Τα δύο μοντέλα διαφέρουν επίσης ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας, με το πρώτο να διαθέτει μια ωφέλιμη μπαταρία 71 kWh που του επιτρέπει να επιτυγχάνει μέγιστο όριο 424 km WLTP, ενώ το δεύτερο διαθέτει μια μπαταρία 105,2 kWh και επιτυγχάνει 630 km WLTP.

Τόσο το iX xDrive40 όσο και το iX xDrive50 μπορούν να φορτίζουν με μέγιστη ισχύ εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW, ανακτώντας το 100% της αυτονομίας τους σε λιγότερο από οκτώ (xDrive40) ή έντεκα ώρες (xDrive50) αντίστοιχα. Σε συνεχές ρεύμα, η xDrive40 παραμένει στα 150 kW, ενώ η xDrive50 φτάνει τα 200 kW. Η πρώτη φορτίζει από 10 έως 80% σε 31 λεπτά και η δεύτερη σε 35 λεπτά.

Η τρίτη έκδοση της γκάμας διέρρευσε στο διαδίκτυο: το iX M60, το οποίο θα γίνει το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW που θα φέρει τα σήματα M, μετά το i4 M50. Ενώ η M60 διατηρεί το πακέτο σχεδίασης “M Sport” που συναντάμε στην xDrive50, λεπτομέρειες όπως οι μαύρες γυαλιστερές ζάντες 21 ιντσών και τα χρυσά διακοσμητικά στη γραμμή των παραθύρων είναι συγκεκριμένες.

Φυσικά, για ένα μοντέλο M, η BMW έχει παρέμβει στο πλαίσιο για να του δώσει μια πιο σπορ αίσθηση. Άλλα σημαντικά στοιχεία περιλαμβάνουν την αερανάρτηση με νέες λειτουργίες οδήγησης, καθώς και το σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, το οποίο θα βελτιώσει την ευελιξία του SUV σε δρόμους με στροφές.

Διατηρώντας τη διαμόρφωση “διπλού κινητήρα” των χαμηλότερων μοντέλων, το iX M60 θα προσφέρει μέγιστη ισχύ 590 ίππων. Η μπαταρία θα είναι πανομοιότυπη με αυτή που χρησιμοποιείται στο iX xDrive50, αν και η μέγιστη αυτονομία αναμένεται να είναι κάπως μικρότερη. Το 0-100 km/h θα επιτυγχάνεται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Share: