Η ινδική Mahindra θα διερευνήσει την προμήθεια περισσότερων εξαρτημάτων από άλλες εταιρείες για να ενισχύσει τη γκάμα των EV της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της στο Reuters.

Ο Anish Shah δήλωσε ότι η Mahindra είχε με την πάροδο του χρόνου επικεντρωθεί στην ανάπτυξη εξαρτημάτων EV στο εσωτερικό της, αλλά τώρα άλλαξε κατεύθυνση για να σφυρηλατήσει συνεργασίες για να επιτύχει ταχύτερη ανάπτυξη στον τομέα αυτό.

Η Mahindra υπέγραψε την περασμένη εβδομάδα συμφωνία συνεργασίας με τη Volkswagen, με την οποία θα διερευνήσει τον εξοπλισμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της με κινητήρες, εξαρτήματα συστημάτων μπαταριών και κυψέλες που κατασκευάζει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Παρόλο που η Mahindra ποντάρει πολλά στην ανάπτυξη της γκάμας EV της, θα αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό από την ινδική Tata Motors, σε μια χώρα όπου ο τομέας της καθαρής κινητικότητας αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

Ο πρωθυπουργός Narendra Modi προσφέρει στις εταιρείες κίνητρα δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή EV, καθώς η Ινδία προσπαθεί να επιτύχει τους στόχους της για την κλιματική αλλαγή και τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα.

Η αγορά EV της Ινδίας αντιπροσωπεύει μόνο το 1% των ετήσιων πωλήσεων της χώρας, περίπου 3 εκατομμυρίων οχημάτων, με τους καταναλωτές να εξακολουθούν να επιλέγουν αυτοκίνητα που καταβροχθίζουν καύσιμα και είναι πολύ πιο προσιτά.

Η Tata κυριαρχεί στην αγορά EV της Ινδίας και πέρυσι άντλησε 1 δισ. δολάρια από την TPG για την επιχείρηση. Η MG Motor India, η οποία ανήκει στην κινεζική SAIC Motor, σχεδιάζει επίσης να αντλήσει κεφάλαια για να αναπτύξει τις δραστηριότητές της στον τομέα των EV.

Share: