Εκτός από τη νέα Macan, η Porsche σχεδιάζει να κατασκευάσει δύο ακόμη ηλεκτρικά μοντέλα στο εργοστάσιό της στη Λειψία: ένα σεντάν που θα αντικαταστήσει την Panamera και ένα crossover μεγαλύτερο από την Cayenne, και τα δύο βασισμένα στην αρθρωτή πλατφόρμα PPE. Η μετακίνηση θα περιλαμβάνει την πρόσληψη πρόσθετου προσωπικού στις γερμανικές εγκαταστάσεις.

Η νέα Panamera θα λανσαριστεί μεταξύ 2024 και 2025, ακριβώς πάνω από την Taycan στη γκάμα μηδενικών εκπομπών ρύπων της Porsche (θυμηθείτε ότι η Taycan είναι ένα executive σεντάν της κατηγορίας E και η Panamera ένα σεντάν επιδόσεων της κατηγορίας F). Δεν είναι σαφές σε αυτό το στάδιο αν θα ζήσει σε μια μεταβατική περίοδο μαζί με τον θερμικό προκάτοχό του, κάτι που έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα συμβεί με το Macan.

Το δεύτερο μοντέλο θα φτάσει το 2026. Γνωστό εσωτερικά ως K1, αυτό το crossover θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με την Panamera. Αρχικά σχεδιαζόταν να κατασκευαστεί στο Ανόβερο, όπου θα συναρμολογούνταν δύο δίδυμα μοντέλα της Audi και της Bentley, ωστόσο η ιδέα τελικά απορρίφθηκε.

Η Porsche “K1” θα ολοκληρώσει τη σειρά SUV της Porsche, ανεβάζοντάς την ένα βήμα πάνω από τη Macan (D-SUV) και την Cayenne (E-SUV), τις δύο πιο επιτυχημένες προτάσεις της εταιρείας. Το νέο crossover θα αποτελέσει προϊόν-κλειδί σε αγορές όπως η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η ζήτηση για μεγάλα SUV είναι πολύ υψηλότερη από ό,τι στην Ευρώπη.

Οι φήμες λένε ότι, με εξαίρεση την 911, όλα τα άλλα μοντέλα της Porsche θα ηλεκτροδοτηθούν εντός της δεκαετίας. Επομένως, είναι μόνο θέμα χρόνου να ακολουθήσουν τα βήματα των αδελφών τους και να υιοθετήσουν την ηλεκτροκίνηση οι 718 (Cayman/Boxster) και Cayenne, μια κίνηση σύμφωνη με τον στόχο της Porsche να είναι το 80% των παγκόσμιων πωλήσεών της ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030.

Επίσης, δεν αποκλείεται η προσθήκη ενός τρίτου ηλεκτρικού σεντάν, μικρότερου από το Taycan και την Panamera, το οποίο θα εξελιχθεί από το μελλοντικό Audi A4 e-tron, το οποίο βασίζεται επίσης στην πλατφόρμα PPE.

Share: