Η νεοσύστατη εταιρεία εμπορικών ηλεκτρικών οχημάτων Indigo Technologies, με έδρα τη Βοστώνη, παρουσιάζει δύο νέα σχέδια στη CES 2022 στο Λας Βέγκας, το όχημα κοινής χρήσης Flow και το φορτηγάκι παράδοσης Flow Plus.

Η Indigo Technologies, που ιδρύθηκε από τον Ian Hunter, καθηγητή του MIT και εφευρέτη του πρώτου ρομποτικού τροχού με ενσωματωμένη ηλεκτρική ανάρτηση και πρόωση, στοχεύει να προσφέρει «μια εντελώς νέα κατηγορία ομαλών, ευρύχωρων και προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων» με αυτά τα δύο νέα μοντέλα.

Αυτό σκοπεύει να το πετύχει εξοπλίζοντας τα EV με τους πρωτοποριακούς ρομποτικούς τροχούς της, οι οποίοι λέγεται ότι επιτρέπουν σημαντικά ομαλότερη οδήγηση, περισσότερο χώρο και χαμηλότερο λειτουργικό κόστος από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας τους.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι τα Flow και Flow Plus θα είναι αισθητά καλύτερα σε όλους αυτούς τους τομείς σε σύγκριση με το Toyota RAV4 και το Ford Transit Connect, αντίστοιχα.

Παρά τον τολμηρό ισχυρισμό, η Indigo δεν είναι τόσο γενναιόδωρη με τις λεπτομέρειες. Λέει πάντως ότι τόσο το Flow όσο και το Flow Plus θα προσφέρουν αυτονομία άνω των 400 χλμ. με μια μπαταρία 40 kWh μόνο.

Κοιτάζοντας τις εικόνες είναι αρκετά σαφές ότι τα Flow και Flow Plus διαθέτουν πανομοιότυπα μπροστινά μέρη μέχρι τις κολόνες B. Από εκεί και πέρα, τα οχήματα ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους, με το μακρύτερο Flow Plus να υιοθετεί ένα αμάξωμα βαν και το Flow να μοιάζει με ένα μικρό μίνι βαν με δύο μεγάλες συρόμενες πόρτες σε κάθε πλευρά.

Οι εικόνες αποκαλύπτουν επίσης μια ενδιαφέρουσα εσωτερική διαρρύθμιση για το όχημα κοινής χρήσης, η οποία διαθέτει μια κεντρική θέση οδήγησης που έχει προωθηθεί όσο το δυνατόν πιο μπροστά. Υπάρχει ένας ευμεγέθης ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι που περιλαμβάνει σχεδόν όλα τα χειριστήρια (ακόμη και τον επιλογέα ταχυτήτων) και αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι κάτω από το ταμπλό σε κάθε πλευρά.

Παρουσιάζονται δύο διαφορετικές διαμορφώσεις καθισμάτων, μία με δύο μεμονωμένα καθίσματα στη δεύτερη σειρά και έναν ευρύχωρο χώρο φόρτωσης πίσω τους και μία άλλη με τρία καθίσματα στη δεύτερη σειρά και δύο επιπλέον καθίσματα στην τρίτη σειρά.

Share: