Η Δήμαρχος της Κολωνίας, Henriette Reker, προτείνει πως η χρήση των ηλεκτρικών πατινιών θα πρέπει να σταματά στις 10 το βράδυ σε ορισμένες περιοχές της πόλης. Οι δανειστές παράλληλα θα πρέπει στη συνέχεια να απενεργοποιήσουν τα πατίνια όπου υπήρξαν πρόσφατα σοβαρά ατυχήματα και παράπονα για απερίσκεπτη συμπεριφορά του οδηγού. Αυτό θα επηρεάσει κυρίως το κέντρο της πόλης.

Οι δημοτικές εταιρείες αποχέτευσης έχουν βρει περίπου 400 ηλεκτρικά πατίνια στα αστικά ύδατα της Κολωνίας από τις αρχές του 2020. Μόνο το 2020, περίπου 250 ηλεκτρικά σκούτερ ανελκύθηκαν  από λίμνες και 20 από κολπίσκους της πόλης, δήλωσε η Birgit Konopatzki, εκπρόσωπος της εταιρείας αποχέτευσης. Από τις αρχές του 2021, έχουν βρεθεί 120 περισσότερα ηλεκτρικά πατίνια στις λίμνες και 10 ακόμη ηλεκτρικά σκούτερ στους κολπίσκους. Σύμφωνα με την Konopatzki, η ανάκτηση των e-scooter κοστίζει περίπου 10.000 ευρώ το χρόνο.

Εν τω μεταξύ, η προγραμματισμένη ανάκτηση περίπου 500 ηλεκτρικών πατινιών από το Ρήνο καθυστερεί. Αφού οι οδηγοί δεν είχαν υποβάλει αίτημα, σύμφωνα με το Γραφείο Υδάτων και Ναυτιλίας (WSA), δεν είναι σαφές πότε και εάν τα ηλεκτρικά πατίνια μπορούν να αποσυρθούν από το Ρήνο.

Ίδια εικόνα και στο Βερολίνο με πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια να διασώζονται από τις πλωτές οδούς, αναφέρει το τοπικό τμήμα της Γερουσίας για το περιβάλλον, τις μεταφορές και την προστασία του κλίματος.

Αφού ανελκυθούν, οι συσκευές τοποθετούνται στο πλάι του δρόμου για επαναχρησιμοποίηση και είτε παραλαμβάνονται από τον πάροχο είτε απορρίπτονται. Στο Βερολίνο εξετάζεται επί του παρόντος σε ποιο βαθμό οι ιδιοκτήτες θα μπορούσαν να αναλάβουν το κόστος για αυτό.

Τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο Βερολίνο από τον Ιούνιο του 2019. Η τοπική γερουσιαστής μεταφορών, κα Regine Günther, μπόρεσε να συμφωνήσει με τις εταιρείες ενοικίασης ότι θα πρέπει να οριστούν μεμονωμένα τουριστικά σημεία στο κέντρο της πόλης όπου τα οχήματα δεν μπορούν να σταθμεύσουν. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι ένα μεγάλο και ακόμη ανεπίλυτο πρόβλημα ότι η πλειοψηφία σταθμεύει με άτακτο τρόπο στα πεζοδρόμια.

 

Υπάρχουν ενδείξεις ότι οι προσφορές δεν συμβάλλουν επί του παρόντος στην επίτευξη των «στόχων του υπουργείου μεταφορών και περιβάλλοντος με την έννοια της μετάβασης της κινητικότητας», σύμφωνα. Οι δωρεάν αιωρούμενες προσφορές αυξάνουν ακόμη περισσότερο τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα σε ορισμένες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, η κυκλοφορία θα μεταφερθεί εις βάρος του περιβαλλοντικού δικτύου (τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες, κυκλοφορία ποδηλάτων και ποδιών) και θα υπάρξουν πρόσθετες επιβαρύνσεις από την πρόσθετη κίνηση.

Share: