Τα EV δεν είναι η μόνη αποτελεσματική οδός για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παράγονται από την αυτοκινητοβιομηχανία, δήλωσε ο επικεφαλής του λόμπι της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιταλίας.

Άλλες τεχνολογίες θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην απαλλαγή της βιομηχανίας από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, επιτυγχάνοντας τους ίδιους στόχους για τις εκπομπές ρύπων και διατηρώντας παράλληλα την τεχνογνωσία και τις θέσεις εργασίας στην Ιταλία, δήλωσε ο Paolo Scudieri, πρόεδρος της ένωσης αυτοκινητοβιομηχανίας ANFIA.

«Αναφέρομαι στην απτή συμβολή που μπορούν να προσφέρουν τα βιοκαύσιμα και τα συνθετικά καύσιμα, καθώς και το υδρογόνο», δήλωσε ο Scudieri, τονίζοντας πως η αποκλειστική εστίαση στην τεχνολογία BEV, στην οποία σήμερα κυριαρχούν οι Ασιάτες κατασκευαστές αυτοκινήτων, θα θέσει σε κίνδυνο περίπου 73.000 θέσεις εργασίας στην Ιταλία τα επόμενα χρόνια, οι οποίες δεν θα αντισταθμιστούν από περίπου 6.000 νέες θέσεις εργασίας που αναμένεται να δημιουργηθούν από την ηλεκτροκίνηση.

Πρόσθεσε ότι περίπου 450 κατασκευαστές εξαρτημάτων αυτοκινήτων στην Ιταλία, σε σύνολο 2.200, κινδυνεύουν να βγουν εκτός λειτουργίας, καθώς δεν έχουν ακόμη αρχίσει να στρέφουν την παραγωγή τους προς την ηλεκτρική τεχνολογία.

Share: