Η Mercedes-AMG υπέβαλλε ακόμα ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο σε εξαντλητικές δοκιμές. Πρόκειται για την EQE53.
Αυτή η νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου IAA του Μονάχου τον Σεπτέμβριο του 2021, δίνοντας μια πρόβλεψη για μια μικρότερη έκδοση της νέας EQS που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα EV.
Η EQE θα είναι μικρότερη και πιο mainstream στις αναλογίες της σε σύγκριση με μια Porsche Taycan ή ένα Audi e-tron GT. Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζουμε τα ακριβή νούμερα ισχύος που θα προσφέρει η AMG στο νέο EV, αλλά χάρη στο κοινό hardware και την κοινή πλατφόρμα της EQE με την EQS, θα μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με την EQS53 που επίσης αποκαλύφθηκε στο Μόναχο.
Αυτό θα προσφέρει στην EQE53 έως και 750 ίππους με overboost, 9 ίππους περισσότερους από μια Porsche Taycan Turbo S. Η μέγιστη ροπή για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της AMG είναι επίσης μεγάλη.
Η EQE53 αναμένεται να διαθέτει επίσης μια σειρά από αναβαθμίσεις του πλαισίου, όπως ένα επαναρυθμισμένο σύστημα αερανάρτησης, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ειδικά σχεδιασμένο πίσω υποπλαίσιο της AMG. Στην περίπτωση αυτού του πρωτοτύπου, οι χρυσές δαγκάνες των φρένων υποδηλώνουν επίσης ότι θα είναι διαθέσιμα ανθρακοκεραμικά φρένα.
Κατά τα άλλα, η σχεδίαση της EQE53 θα μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με αυτή την… απλής EQE, έχοντας μόνο μικρές διαφορετικές λεπτομέρειες όπως οι κάθετες λωρίδες της μάσκας, το επανασχεδιασμένο κατώτερο άκρο του προφυλακτήρα και ένα μικρό σπόιλερ στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Οι τροχοί θα κυμαίνονται μεταξύ επιλογών 20 έως 22 ιντσών.
Γιατί EQE53 κι όχι EQE63; Η AMG ξεκαθάρισε πως το «63» θα χρησιμοποιείται μόνο σε ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα που κινούνται ηλεκτρικά και όχι σε μοντέλα της κύριας γκάμας που θα προσαρμόζονται ανάλογα με τις απαιτήσεις ενός EV.