Η Ford εξετάζει το ενδεχόμενο να αναπτύξει έναν αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων που θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική MEB της Volkswagen.

Οι δύο «γίγαντες» της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν ήδη ανακοινώσει μια τεχνολογική συνεργασία, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα η Ford να αναπτύσσει επαγγελματικά οχήματα για τις δύο μάρκες.

Η Ford δοκιμάζει επίσης ήδη ένα συμπαγές SUV με βάση το MEB, το οποίο θα λανσαριστεί το 2023 και θα τοποθετηθεί κάτω από το Mustang Mach-E στη γκάμα της.

Ο πρόεδρος της Ford of Europe, Stuart Rowley, θέλει να δει τις εταιρείες να συνεργάζονται σε περισσότερα μοντέλα. «Έχουμε μια άποψη σχετικά με αυτό, και έχουμε ορισμένα πράγματα που έχουμε συμφωνήσει με τη Volkswagen», δήλωσε ο Rowley κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνόδου κορυφής των Financial Times Future of the Car.

Και συνέχισε: «Η συμμαχία μας δεν έχει σκοπό να περιορίζεται ή να ορίζεται και θα αναζητήσουμε ευκαιρίες συνεργασίας για αμοιβαίο όφελος, όπου αυτό έχει νόημα και για τις δύο εταιρείες. Έχω μια άποψη για τα μελλοντικά σχέδια, δεν την έχουμε μοιραστεί, αλλά θα μπορούσαν να υπάρξουν πολλές ευκαιρίες με τα επαγγελματικά οχήματα, την πλατφόρμα MEB και σε άλλους τομείς».

Φυσικά, η Ford εξακολουθεί να έχει τη δική της EV αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται από το Mustang Mach-E και μια πλατφόρμα που θα αποτελέσει επίσης τη βάση του αμιγώς ηλεκτρικού F-150 Lightning.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Rowley, είναι λογικό για τη Ford να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη μεγαλύτερη παρουσία της VW στην Ευρώπη, ιδιαίτερα στη μεσαία κατηγορία.

«Η κατηγορία των μεσαίων οχημάτων στην Ευρώπη είναι πολύ σημαντική και εκεί η Volkswagen έχει πολύ μεγαλύτερη κλίμακα από τη Ford, οπότε έχει νόημα η χρήση του MEB», δήλωσε ο Rowley.

«Το κεφάλαιο που απαιτείται για να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι είναι τεράστιο και δεν είμαστε η μόνη εταιρεία σε αυτόν τον κλάδο που εξετάζει συμμαχίες. Είμαστε και οι δύο ξεκάθαροι ως προς αυτό, αλλά μέχρι στιγμής, είμαστε και οι δύο πολύ ευχαριστημένοι με την πλατφόρμα. Καθώς προχωράμε μπροστά, όταν μια εταιρεία έχει κλίμακα, είναι λογικό να στηριχθούμε σε αυτή. Αλλά για να είμαστε πολύ σαφείς, η Ford έχει και θα έχει τις δικές της παγκόσμιες πλατφόρμες ηλεκτρικών μπαταριών και θα χρησιμοποιήσουμε κάποιες από αυτές και στην Ευρώπη» κατέληξε.

Share: