Το 2024, η τρίτη γενιά του Citroën C4 θα περάσει από το σχεδιαστήριο, προκειμένου να αναβαθμιστεί στα σημεία και να αλλάξει… όνομα!

Το μοντέλο αναμένεται να μετονομαστεί σε C4 X, σε μια κίνηση που στόχο έχει να αντικατοπτρίσει τον crossover χαρακτήρα του δημοφιλούς μικρού της μοντέλου, όπως έχει ήδη κάνει με το σεντάν C5 X.

Πέρα από αυτή την αλλαγή, το C4 X θα διαθέτει ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση και τεχνολογικό εξοπλισμό, καθώς και μια σειρά από νέα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης.

Η ηλεκτρική έκδοση (ë-C4) θα υιοθετήσει επίσης τη νέα ονοματολογία (ë-C4 X) και θα διαθέτει ένα πλήρως αναθεωρημένο σύστημα κίνησης που θα το καταστήσει μια πολύ πιο ελκυστική επιλογή στην κατηγορία του.

Βασισμένο στην πλατφόρμα eCMP δεύτερης γενιάς της Stellantis, το Citroën ë-C4 X θα δει τον κινητήρα Continental των 136 ίππων (100 kW) και 260 Nm να αντικαθίσταται από έναν κινητήρα Nidec των 156 ίππων (115 kW) και 270 Nm, ο οποίος όχι μόνο θα βελτιώσει τις επιδόσεις, αλλά θα είναι και πιο αποδοτικός από το προηγούμενο σύστημα κίνησης.

Το πακέτο μπαταριών του θα αυξηθεί από 50 kWh σε 54 kWh μικτά- επομένως, η αυτονομία θα αυξηθεί από 357 km σε περίπου 400 km. Επομένως, δεν θα ανταγωνίζεται πλέον τα Renault Megane E-TECH EV40 (300 km WLTP) και Volkswagen ID.3 Pure (348 km WLTP), αλλά θα εισέλθει στην περιοχή των EV60 (450 km WLTP) και Pro (415 km WLTP). Όσον αφορά τη φόρτιση, θα παραμείνει περιορισμένη στα 100 kW σε συνεχές ρεύμα.

Το Citroën ë-C4 X θα συνεχίσει να παράγεται στο Villaverde. Οι φήμες λένε ότι θα μπορούσε να αποκτήσει κι έκδοση σεντάν με την ονομασία ë-C4 L, αν και αυτό το αμάξωμα είναι πιθανό να προορίζεται για την κινεζική αγορά, όπου οι πωλήσεις σεντάν εξακολουθούν να επικρατούν έναντι των SUV.

Share: