Ποιος είπε πως η διαδικασία εξηλεκτρισμού ενός «κολοσσού» όπως η Stellantis θα είναι εύκολη υπόθεση και δεν θα αντιμετωπίσει προσχώματα;
Η παρουσίαση του προγράμματος «Dare Forward 2030», το οποίο βήμα προς βήμα θα φέρει την εταιρεία που γεννήθηκε από τη συγχώνευση της FCA και της PSA όλο και πιο κοντά στην ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα, δημιούργησε έντονες αντιδράσεις στις τάξεις των μελών του συνδικάτου εργαζομένων στον Όμιλο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, αναφέρθηκε στο θέμα του εργοστασίου Gigafactory στο Τέρμολι, για το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε μερικές εβδομάδες ακόμη μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία.
Σύμφωνα με την «Il Corriere della Sera», το συνδικάτο εργαζομένων στη Stellantis, το Fiom, έχει κηρύξει κατάσταση έκτακτης ανάγκης, καθώς, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποί του, το βιομηχανικό σχέδιο που ανακοίνωσε η Stellantis δεν περιλαμβάνει καμία εγγύηση για τους Ιταλούς μεταλλουργούς, εν όψει, μεταξύ άλλων, της επιδείνωσης των συνθηκών εργασίας.
Να σημειωθεί ότι το σχέδιο «Dare Forward 2030» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επένδυση 30 δισεκατομμυρίων ευρώ για την ηλεκτροκίνηση των 14 σημάτων της, λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού SUV υπό το εμπορικό σήμα Jeep, το οποίο θα είναι έτοιμο το 2023, και αύξηση της χωρητικότητας των μπαταριών κατά 10 γιγαβατώρες.