Τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό, όπως και η… σύγχυση που προκαλείται αναφορικά με την πραγματική αυτονομία που προσφέρουν

Η σύγχυση οφείλεται στο γεγονός ότι οι εκτιμήσεις της Αμερικανικής Υπηρεσίας Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA) είναι σημαντικά μικρότερες από τις αρχικές εκτιμήσεις του Νέου Ευρωπαϊκού Κύκλου Οδήγησης (NEDC).

Όπως επίσης και στο ότι η νόμιμη ευρωπαϊκή εκτίμηση αλλάζει σε Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων (WLTP), το μέγεθος της οποίας βρίσκεται μεταξύ EPA και NEDC.

Όλες οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο του 2018 υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τις εκτιμήσεις εμβέλειας WLTP.

Τι συμβαίνει, όμως, στην πραγματικότητα; Αυτό που προκύπτει είναι πως ο μέσος όρος του λόγου NEDC/EPA είναι 1,428 με τυπική απόκλιση 0,161.

Έτσι, οι Αμερικανοί οδηγοί ηλεκτρικών και Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων μπορούν να μετατρέψουν την εκτίμηση εμβέλειας NEDC σε προσεγγιστικές εκτιμήσεις εμβέλειας EPA διαιρώντας την τιμή NEDC με 1,43 με σφάλμα 11%.

Ως προς τις εκτιμήσεις εμβέλειας EPA και WLTP, ο μέσος όρος του λόγου WLTP/EPA είναι 1,121 με τυπική απόκλιση 0,092. Έτσι, οι Αμερικανοί οδηγοί ηλεκτρικών και Plug-in υβριδικών οχημάτων μπορούν να μετατρέψουν την εκτίμηση της εμβέλειας WLTP σε προσεγγιστική εκτίμηση της εμβέλειας EPA διαιρώντας την τιμή WLTP με 1,12 με σφάλμα 8%.

Share: