Η εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης και ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός των ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχει οδηγήσει ορισμένους κατασκευαστές αυτοκινήτων να απαναλανσάρουν ορισμένα κλασικά μοντέλα του παρελθόντος, μετατρέποντας εμβληματικά μοντέλα σε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Προς το παρόν, η Citroën δεν είναι ανάμεσά τους, αλλά παρ’ όλα αυτά υπάρχει κάποιος που θέλησε να αποτίσει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα της Double Chevron, το 2CV που κυκλοφορούσε μέχρι τη δεκαετία του 1990.

Πρόκειται για τον νεαρό ανεξάρτητο σχεδιαστή Dejan Hristov, ο οποίος θέλησε να επανεξετάσει το ιστορικό γαλλικό μοντέλο ως ένα πλήρως ηλεκτρικό crossover με μινιμαλιστικό σχεδιασμό.

Ο Hristov ήταν αυτός που υπογράμμισε τη σημασία του Citroen 2CV, λέγοντας ότι η σχεδιαστική του γλώσσα αποτέλεσε πηγή έμπνευσης πολλές φορές όχι μόνο για τον ίδιο αλλά και για άλλους σχεδιαστές και για την ίδια τη γαλλική μάρκα, η οποία έχει υιοθετήσει αρκετά από τα στοιχεία του στυλ του αυτοκινήτου σε μοντέλα όπως το C3 πρώτης γενιάς ή το REVOLTe Concept του 2009 και πιο πρόσφατα στο πλήρως ηλεκτρικό τετράτροχο Ami.

Έτσι, ο νεαρός δημιουργός θέλησε να επανεφεύρει το 2CV διατηρώντας τις γραμμές του πιστές στο αρχικό αυτοκίνητο, τόσο όσον αφορά τη σιλουέτα όσο και τα στρογγυλεμένα σχήματα της οροφής, των θόλων των τροχών και του καπό.

Το 2CV EV είναι μεγαλύτερο από το πρωτότυπο, με μήκος 4.241 mm, γεγονός που το καθιστά κατάλληλο για την οικογένεια μοντέλων της κατηγορίας B. Εάν η Citroen αποφασίσει να δημιουργήσει ένα παρόμοιο αυτοκίνητο, τότε αυτό θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small της Stellantis.

Η εμφάνιση που δημιούργησε ο Hristov είναι μινιμαλιστική, με σμιλευμένο αμάξωμα και μια φωτεινή υπογραφή σε όλο το πλάτος που χαρακτηρίζει το πίσω μέρος. Χαρακτηριστική είναι επίσης η χρήση καμερών αντί για εξωτερικούς καθρέφτες καθώς και η σχεδίαση τύπου τουρμπίνας στους τροχούς.

Ωστόσο, πρόκειται απλώς για μια σχεδιαστική άσκηση, με τη Citroen να μην δίνει καμία πληροφορία για το αν θα δεσμευτεί για την επιστροφή αυτού του μοντέλου.

Share: