Σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού Τύπου, η Skoda εργάζεται για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού σεντάν. Η τσεχική μάρκα επιβεβαίωσε πριν από μερικούς μήνες ότι ένα από τα μοντέλα του μελλοντικού της χαρτοφυλακίου ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι ένα μεσαίο σεντάν, χωρίς ωστόσο να προσδιορίσει ημερομηνία κυκλοφορίας.
Το μοντέλο αυτό θα αποτελέσει μέρος του σχεδίου Trinity της Volkswagen, μέσω του οποίου η εταιρεία θέλει να φέρει επανάσταση στον τρόπο κατασκευής και εμπορίας αυτοκινήτων με βάση τρεις πυλώνες: την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας, τη μεγαλύτερη τυποποίηση των διαδικασιών παραγωγής και τη σταθερή δέσμευση για αυτόνομη οδήγηση.
Έτσι, το νέο σεντάν της Skoda θα χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα SSP, μια προηγμένη αρχιτεκτονική με τεράστια ευελιξία που θα αντικαταστήσει τα MEB και PPE. Η χρήση αυτής της βάσης θα μεγιστοποιήσει τις συνέργειες και θα μειώσει το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής των ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου, καθιστώντας τα πιο προσιτά.
Το πρόγραμμα Trinity θα οδηγήσει στην υιοθέτηση μιας νέας κατασκευαστικής φιλοσοφίας στην εταιρεία, καθώς από το 2026, το υλικό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Ομίλου Volkswagen θα είναι πολύ πιο τυποποιημένο: οι πελάτες θα μπορούν να αλλάζουν μόνο το χρώμα του αμαξώματος, τον σχεδιασμό των τροχών και τη χωρητικότητα των μπαταριών. Όλα τα άλλα εξαρτήματα θα είναι πανομοιότυπα.
Ο προαιρετικός εξοπλισμός μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω ασύρματων ενημερώσεων λογισμικού, οι οποίες μπορούν να εγκατασταθούν ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος.
Ενώ τα μέτρα αυτά θα επιτρέψουν στη Skoda να προσφέρει μια ανταγωνιστική τιμή εκκίνησης κάτω από 35.000 ευρώ, θα απέχει πολύ από ένα όχημα εισαγωγικού επιπέδου, μιας και θα χρησιμοποιεί μπαταρίες τελευταίας τεχνολογίας και ένα ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ, που θα του δίνουν “μεγάλη εμβέλεια και εξαιρετικά σύντομους χρόνους φόρτισης”.
Αν και τα μοντέλα του προγράμματος Trinity θα έχουν αυτόνομες δυνατότητες επιπέδου 4 χάρη στην τεχνολογία της εταιρείας αυτόνομης οδήγησης Argo AI της Ford και της Volkswagen, αναμένεται ότι για νομικούς λόγους τα οχήματα θα περιοριστούν αρχικά στο επίπεδο 2+. Στη γκάμα της Skoda, αυτό το νέο οικογενειακό σεντάν θα αντικαταστήσει το Superb ως ναυαρχίδα της μάρκας, αν και σε μέγεθος θα είναι πιο κοντά στην Octavia.