Η Andretti United ήταν εκείνη που πανηγύρισε τη νίκη στον 3ο αγώνα της Extreme E στη Γροιλανδία, ξεπερνώντας τα προβλήματα της πρώτης ημέρας.
Στον πρώτο ημιτελικό ο Carlos Sainz είχε φτιάξει προβάδισμα 13 δευτερολέπτων πριν δώσει το τιμόνι στη Laia Sanz για τον 2ο γύρο. Πιο πίσω η Emma Gilmour καθυστερούσε την Gutierrez, ωστόσο όταν μπήκε στο αυτοκίνητο της X44 ο Sebastien Loeb τα πάντα άλλαξαν. Ο Γάλλος έκανε ένα απαιτητικό προσπέρασμα στον Sarrazin και άρχισε να μειώνει από τη Sanz. Χρησιμοποιώντας το Hyperdrive επιδέξια, μπόρεσε να πάρει το προβάδισμα. Το δράμα όμως δεν είχε τελειώσει, καθώς ο Sarrazin ρίσκαρε να τους περάσει και τους δύο, περνώντας άτσαλα μέσα από το βραχώδες κομμάτι της διαδρομής, με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτησή του. Έτσι X44 και ACCIONA|Sainz (για πρώτη φορά) προκρίθηκαν στον τελικό.
Στον 2ο ημιτελικό είχαμε ακόμα περισσότερη δράση. Ο Kristoffersson οδήγησε την κούρσα στο ξεκίνημα, όμως είδε τους αγωνοδίκες να τον τιμωρούν ξανά με 10 δευτερόλεπτα, γιατί πέρασε πάνω από μία σημαία. Στο σημείο εκείνο ο Χάνσεν ανέβηκε στην κορυφή, όμως όσο και αν προσπαθούσε να ανοίξει το προβάδισμα, έβλεπε τον αντίπαλό του να μένει κοντά και τελικά να μπαίνει πρώτος στη ζώνη αλλαγής. Ένας σπασμένος κινητήριος άξονας στο αυτοκίνητο της ABT Cupra, σήμαινε ότι στον τελικό θα περνούσαν οι άλλες δύο ομάδες.
Το Crazy Race πραγματικά δικαίωσε το όνομά του. Ήταν όντως τρελός αγώνας. Ο Kevin Hansen μπήκε στο δεύτερο γύρο με μειονέκτημα 22 δευτερολέπτων από τον Oliver Bennett, αλλά με εκπληκτική και συνάμα γεμάτη ρίσκα οδήγηση, πήρε τη νίκη και το μοναδικό εισιτήριο, που έδινε ο αγώνας, για τον τελικό. Βέβαια χρειάστηκε να αντιμετωπίσει πρόβλημα και ο οδηγός της XITE ENERGY, χωρίς αυτό να μειώνει την προσπάθειά του.
Στον τελικό, που για πρώτη φορά συμμετείχαν 5 αυτοκίνητα, ο Sebastien Loeb εκκίνησε καλύτερα και οδήγησε τον αγώνα. Ο Γάλλος ήταν εντυπωσιακός και κατάφερε να ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο 18 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τους αντιπάλους του. Όμως όταν έφτασε στο box για την αλλαγή, αντιλήφθηκε ότι έχει κλατάρισμα και έτσι το πλεονέκτημα χάθηκε. Πρώτος μετά τις αλλαγές βγήκε ο Timmy Hansen, ακολουθούμενος από τον Kristoffersson και την Kottulinsky.
Ο Kristoffersson άρχισε αμέσως να ασκεί πίεση στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Rallycross του 2019 και όταν το ζευγάρι είχε φτάσει στην ανοιχτή στροφή, ήταν καιρός να κάνει την κίνηση του. Ο 32χρονος προσπαθούσε να βρει χώρο ενώ ο Χάνσεν αμυνόταν κλείνοντας το εσωτερικό της στροφής, παρέχοντας του αναπόφευκτα καλύτερη ταχύτητα εξόδου και επιτρέποντάς του να βρεθεί δίπλα στον αντίπαλό του. Το δίδυμο παρέμεινε κοντά καθώς περνούσαν από το κομμάτι με τα συνεχόμενα άλματα. Εκεί το αυτοκίνητο της RXR δεν άντεξε και έτσι ο Hansen έφυγε μπροστά φτάνοντας πρώτος στον τερματισμό. Δεύτερη τερμάτισε η JBXE με την Kottulinsky και 3η η Laia Sanz.
Με το Arctic X Prix να έχει φτάσει στο τέλος του, η Extreme E και το St. Helena θα αποπλεύσει για τη Σαρδηνία της Ιταλίας (23/24 Οκτωβρίου) για τον τέταρτο γύρο του 2021.