Ήταν ένα άκρως επεισοδιακό διήμερο στην καυτή έρημο της NEOM της Σαουδικής Αραβίας, για τα πληρώματα της Extreme E. Η Χ44 έδειξε πως δεν ξέχασε τις επιδόσεις της από το 2021 στα προκριματικά, και έτσι για άλλη μία φορά ήταν η ομάδα που πήρε τους περισσότερους βαθμούς από την πρώτη ημέρα.
Στον πρώτο ημιτελικό η πρωταθλήτρια ομάδα του Nico Rosberg, χρειάστηκε την χρονική ποινή της Xite Energy για να πάρει το εισιτήριο για τον τελικό. Ο Kristoffersson προσπάθησε να πιέσει την Guttierez (X44) στην εκκίνηση, με την Ισπανίδα να πέφψτει πίσω από την Molinaro (Xite).
Η Molinaro, που πήρε τη θέση της Andersson για αυτόν τον αγώνα λόγω COVID-19, έδωσε μεγάλη μάχη για την πρωτοπορία με τον Σουηδό παγκόσμιο πρωταθλητή του Rallycross. Όμως έχασε το μομέντουμε και έπεσε στην 3η θέση. Ο Kristoffersson έδωσε στην Kottulinsky με ένα μικρό προβάδισμα, την ώρα που ο Loeb κέρδιζε τον Bennett στο switch zone, στη μάχη της 2ης θέσης. Όμως η Kottulinsky έπεσε τελευταία επειδή κόλλησε σε ένα χαντάκι, με τον Loeb να το εκμεταλλεύεται και να επικρατεί για 7,59″.
Ένα μεγάλο τρακάρισμα για τον Tanner Foust της McLaren διέκοψε τις διαδικασίες στο τέλος του πρώτου γύρου, με τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι Carlos Sainz (Acciona Sainz) να έχει προβάδισμα δύο δευτερολέπτων έναντι του εννιά φορές πρωταθλητή Sebastian Loeb (X44). Ωστόσο η Xite δέχθηκε ποινή επειδή ο Bennett δεν πέρασε σωστά από μία πύλη, χαρίζοντας το δεύτερο εισιτήριο στην RXR.
Η Chip Ganassi Racing κυριάρχησε στον δεύτερο ημιτελικό αφού ο Kyle LeDuc μπήκε δυναμικά από την εκκίνηση και χτίζοντας προβάδισμα 13 δευτερολέπτων, με τη Sara Price να παραμένει μπροστά μετά την αλλαγή. Το δεύτερο εισιτήριο πήγε στην Acciona, καθώς η Andretti είχε ένα τρομερό ατύχημα με τον Timmy Hansen.
Αφού δυσκολεύτηκε στα προκριματικά, η McLaren κέρδισε στο «Crazy Race» εξασφαλίζοντας την παρουσία της στον τελίκό, στο ντεμπούτο της στη σειρά. Η Gilmore με διπλο προσπερασμα στην εκκίνηση έφερε στη 2η θέση την ομάδα της, πριν ο Foust προσπεράσει την Taylor (JBXE) και πάρει τη νίκη στον 2ο γύρο.
Στον τελικό ο Loeb πέρασε μπροστά από την Ahlin-Kottulinsky από την εξωτερική, αλλά και οι δύο έμειναν να βλέπουν τον ιπτάμενο Sainz να τους ρίχνει πίσω του. Την ίδια ώρα ο Foust λόγω της σκόνης δεν είχε καλή ορατότητα με αποτέλεσμα να έχει ένα πέσει πάνω στην Kottulinsky και στη συνέχεια να έχει ένα εντυπωσιακό ντελαπάρισμα. Η συντριβή είχε ως αποτέλεσμα ο αγώνας να διακοπεί κατά τη διάρκεια της αλλαγής, και να συνεχίζεται με μια κλιμακωτή εκκίνηση, επιτρέποντας στην Acciona Saniz να διατηρήσει το πλεονέκτημά των 2″ έναντι της X44.
Ξεκινώντας άλλα 10″ πίσω, ο Kristofferson σύντομα εξάλειψε την απόσταση που τον χώριζε, χρησιμοποιώντας το hyperdrive για να περάσει για δεύτερη φορά την X44 . Ο Σουηδός έπιασε σύντομα και την Sanz και έκανε μια θεαματική προσπέραση στο κατηφορικό κομμάτι της διαδρομής, θριαμβεύοντας εν τέλει με 2,48 δευτερόλεπτα.
Η Acciona Sainz παρέμεινε στη δεύτερη, με την X44 να έρχεται στην τρίτη θέση. Η CGR δυσκολεύτηκε σε όλο τον τελικό, με τους Price και LeDuc να ακολουθούν στην τέταρτη θέση.