Εννέα μήνες αφότου ανέλαβε τα καθήκοντά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna αναμένεται αυτή την εβδομάδα να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα διατηρήσει την αίγλη της σε ένα μέλλον ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

Η ιταλική πολυτελής σπορ αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να παρουσιάσει την Πέμπτη το πολυαναμενόμενο επιχειρηματικό της σχέδιο, κατευθυνόμενη προς τη νέα εποχή της καθαρότερης, αθόρυβης και ηλεκτρικής κινητικότητας.

Αυτό αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση για τις εταιρείες όπως η Ferrari, η οποία έχτισε το εμπορικό της σήμα επί δεκαετίες τελειοποιώντας τους πανίσχυρους θερμικούς κινητήρες που κινούν τα αυτοκίνητά της.

Η Ferrari έχει ήδη παρουσιάσει τέσσερα υβριδικά μοντέλα και υποσχέθηκε το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2025.

Έχει δηλώσει ότι οι στρατηγικές συνεργασίες θα είναι το κλειδί για την πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες, διατηρώντας παράλληλα τις κεφαλαιουχικές δαπάνες υπό έλεγχο.

Η εταιρεία αναμένεται να αποκαλύψει τους σχετικούς τομείς για νέες συνεργασίες, οι οποίες θα μπορούσαν να εξελιχθούν κατά το πρότυπο της υφιστάμενης συνεργασίας με τη βρετανική Yasa, που σήμερα ανήκει στη Mercedes, η οποία παρέχει τεχνολογίες για ηλεκτρική κίνηση για τα υβριδικά μοντέλα της Ferrari.

Ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε πρόσφατα ότι η Ferrari θα βασιστεί σε συνεργάτες για την ανάπτυξη βιολογικών και συνθετικών καυσίμων, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια πρόσθετη πράσινη επιλογή παράλληλα με την αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία.

Η γκάμα της Ferrari έχει αυξηθεί σε εννέα μοντέλα, συν τα αυτοκίνητα περιορισμένης έκδοσης, τα τελευταία χρόνια, με εξακύλινδρους, οκτακύλινδρους, 12κύλινδρους, υβριδικούς και σύντομα πλήρως ηλεκτρικούς κινητήρες υπό παραγωγή.

Share: