Η συνεργασία της Ford και της SK Innovation για τις μπαταρίες θα επεκταθεί πέρα από τη Βόρεια Αμερική και στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον Hau Thai-Tang, επικεφαλής της πλατφόρμας προϊόντων και των λειτουργιών της Ford.
Η Ford έχει ήδη παραγγείλει μπαταρίες της SK Innovation για το επερχόμενο Ford F-150 Lightning. Οι κυψέλες αυτές θα παραχθούν στα εργοστάσια μπαταριών της SK στο Commerce της Georgia.
Το δεύτερο βήμα είναι η κοινοπραξία μπαταριών BlueOvalSK στις ΗΠΑ, η οποία αναμένεται να παράγει 60 GWh κυψελών και μονάδων μπαταριών ετησίως, με δυνατότητα επέκτασης, αρχής γενομένης από τα μέσα της δεκαετίας.
Η στρατηγική συνεργασία με την SK Innovation πιθανόν να οδηγήσει σε ένα άλλο γιγαντιαίο εργοστάσιο μπαταριών κοινής επιχείρησης στην Ευρώπη, σύμφωνα με άρθρο του Automotive News.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για αυτή την κοινοπραξία και θα ξεπεράσει τη Βόρεια Αμερική. Σίγουρα θα επεκταθεί και στην Ευρώπη» δήλωσε ο Hau Thai-Tang, επικεφαλής της πλατφόρμας προϊόντων και λειτουργιών της Ford σε συνέδριο της J.P. Morgan
Αυτό σημαίνει ότι η Ford εξασφαλίζει μια σταθερή ροή μπαταριών για τη μαζική ηλεκτροκίνηση, ενώ η SK Innovation προχωρά στο δρόμο της για να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής μπαταριών EV από άποψη όγκου (πάνω από 500 GWh ετησίως μέχρι το 2030 από περίπου 40 GWh τώρα).
Η παγκόσμια ζήτηση μπαταριών της Ford αναμένεται να φθάσει τις 240 GWh έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων έως και 140 GWh στη Βόρεια Αμερική. Το στοίχημά μας είναι ότι θα υπάρξουν τουλάχιστον δύο εργοστάσια gigafactories της BlueOvalSK στις ΗΠΑ για να καλύψουν τη ζήτηση, τουλάχιστον αν δεν υπάρχει άλλος προμηθευτής.
Ένα σημαντικό πράγμα που σημειώνεται στο άρθρο είναι ότι η Ford είναι πλέον πιο σοβαρή για τα BEVs από ποτέ, με εσωτερική παραγωγή κιβωτίων ταχυτήτων και ηλεκτροκινητήρων για τα επερχόμενα μοντέλα και πιθανή κάθετη ολοκλήρωση του λογισμικού και των τσιπ ημιαγωγών.
Η μεταβαλλόμενη αγορά, η μεγαλύτερη κλίμακα και οι διάφορες προκλήσεις έχουν σίγουρα αλλάξει την προσέγγιση του κατασκευαστή.