Στις 14 Σεπτεμβρίου, η Ford θα παρουσιάσει την έβδομη γενιά της Mustang, ένα από τα πιο επιτυχημένα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών και έναν πραγματικό θρύλο της αμερικανικής βιομηχανίας. Το πολυαναμενόμενο pony car, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε αμάξωμα Fastback και Convertible, θα παραμείνει ένα παγκόσμιο μοντέλο και ως εκ τούτου θα πωλείται στην Ευρώπη.
Αν και φημολογούνταν εδώ και καιρό ότι θα ήταν διαθέσιμο για πρώτη φορά με υβριδικό σύστημα κίνησης, πηγές της βιομηχανίας αναφέρουν ότι τελικά θα παραμείνει πιστό στους κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρίς ηλεκτροκίνηση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το ηλεκτρικό SUV Mustang Mach-E αντισταθμίζει ήδη τις εκπομπές ρύπων του κουπέ αδελφού του.
Ωστόσο, οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι αυτή θα είναι η τελευταία θερμική Mustang: η όγδοη γενιά, η οποία θα φτάσει στην αγορά πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο, θα είναι ηλεκτρική. Η έβδομη γενιά Mustang, σε αντίθεση με την πρώτη (1964-1973), την τρίτη (1978-1993), την τέταρτη (1993-2004), την πέμπτη (2004-2014) και την έκτη (2014-2023) γενιά, θα έχει εξαιρετικά σύντομη εμπορική ζωή.
Προφανώς, η ηλεκτρική Ford Mustang θα λανσαριστεί το 2028, οπότε το μοντέλο έβδομης γενιάς θα κυκλοφορήσει στην αγορά μόνο για πέντε χρόνια.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, από το 2030, η Ford θα πωλεί μόνο 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά, οπότε η μετατροπή της Mustang σε μοντέλο με μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι απόλυτα λογική.
Δεν αποκλείεται η Ford να μετατρέψει τελικά τη Mustang σε υπο-μάρκα, καθώς η επιτυχία του Mach-E είναι προς το παρόν αδιαμφισβήτητη. Οι φήμες αναφέρουν ότι ένα 100% ηλεκτρικό Mustang sedan θα μπορούσε να προστεθεί στη γκάμα σε μεταγενέστερη ημερομηνία, αντικαθιστώντας τα Fusion και Mondeo στις ΗΠΑ και την Ευρώπη αντίστοιχα.
Τόσο η ηλεκτρική Mustang όσο και το αδελφάκι της sedan θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα με τη δεύτερη γενιά Mach-E, η οποία θα χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη έκδοση της τρέχουσας αρχιτεκτονικής GE1. Σε τεχνικό επίπεδο, η οικογένεια Mustang θα είναι ένα βήμα πάνω από την υπόλοιπη ηλεκτρική γκάμα της Ford, ανταγωνιζόμενη απευθείας τις premium μάρκες.