Ο De Vries εκκίνησε από τη δεύτερη θέση, πίσω από τον Antonio Felix da Costa – ο οποίος είχε κυριαρχήσει μέχρι τους τελευταίους γύρους του E-Prix.

Με συνολικά πέντε περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας, η διαχείριση ενέργειας ήταν ο βασικός παράγοντας, με μεγάλο μέρος του γκριντ να «μένει» από ενέργεια στον τελευταίο γύρο.

Οι πέντε περίοδοι αυτοκινήτου ασφαλείας οδήγησαν σε μείωση της ενέργειας κατά 19kWh συνολικά από κάθε αυτοκίνητο, οδηγώντας σε ένα χαοτικό φινάλε.

Καθώς τα μισά μονοθέσια δεν είχαν αρκετή ενέργεια στον τελευταίο γύρο, αυτό επέτρεψε στον de Vries να πάρει μια άνετη.

Ο Oliver Rowland τερμάτισε δεύτερος αλλά αποκλείστηκε αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, όπως και ο Alexander Sims της Mahindra.

Ο Nico Müller και ο Stoffel Vandoorne είχαν επαρκή ενέργεια για να τερματίσουν, ήταν εκείνοι που ανέβηκαν στη δεύτερη και την τρίτη θέση του βάθρου αντίστοιχα.

Ο Vandoorne, μάλιστα είχε αποκλειστεί από τις κατατακτήριες λόγω παραβίασης των κανονισμών για τα ελαστικά και έστω κι αν έκανε τον ταχύτερο χρόνο, αναγκάστηκε να ξεκινήσει από την 24η θέση.

Ο Βέλγος πραγματοποίησε έναν καλό αγώνα, όμως αρχικά η πιθανότητα να πάρει βαθμούς φαινόταν ότι τελείωσε όταν πήρε πέναλτι πέντε δευτερολέπτων.

Ο Nick Cassidy ήταν τέταρτος μπροστά από τους Rene Rast και Robin Frijns.

Ο Da Costa κατατάχθηκε στην έβδομη θέση και ήταν πολύ απογοητευμένος από το αποτέλεσμα, αναλογιζόμενοι το γεγονός ότι προηγούταν μέχρι τον τελευταίο γύρο. Ο Πορτογάλος οδηγός κυριάρχησε εκκινώντας από την pole position, χτίζοντας ένα ουσιαστικό προβάδισμα τριών δευτερολέπτων στους πρώτους γύρους, αλλά δεν επωφελήθηκε από τις διακοπές των αυτοκινήτων ασφαλείας.

Ο Alex Lynn, ο Sam Bird και ο Lucas di Grassi ολοκλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Το e-prix κατάφεραν να τερματίσουν συνολικά 12 μονοθέσια, με τα εναπομείναντα δύο να είναι αυτά των Jake Dennis και Jean-Eric Vergne. Ωστόσο, οι ομάδες ρίχνουν το φταίξιμο στην εξισορρόπηση ενέργειας, τη μείωση δηλαδή που συνοδεύει κάθε ενεργοποίηση του αυτοκινήτου ασφαλείας και που υπολογίζεται εσφαλμένα από την FIA.  

Αυτό ήταν που οδήγησε σε μια σειρά άμεσων αποκλεισμών στον πιο παράξενο τερματισμό στην ιστορία του πρωταθλήματος.

Share: