Ο Jean-Eric Vergne (DS Techeetah) πανηγύρισε τη 10η νίκη της καριέρας του στη Formula E ύστερα από έναν επεισοδιακό αγώνα στους δρόμους της Ρώμης.
Ο Γάλλος πιλότος εκμεταλλεύτηκε άψογα τις ευκαιρίες που το δόθηκαν και έφτασε στην καρό σημαία εκκινώντας από την 5η θέση. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Sam Bird (Jaguar) και στην 3η ο Mitch Evans (Jaguar).
Οι 15 πρώτοι πιλότοι χωρίζονταν από πέντε δευτερόλεπτα στο μέσο του αγώνα. Ο Vergne κατάφερε να μείνει ψύχραιμος στην έντονη πίεση που δέχτηκε, φτάνοντας τον πρωτοπόρο Lucas di Grassi (Audi Sport ABT Schaeffler).
Ο Βραζιλιάνος υπέστη ένα τεχνικό ζήτημα στα τελευταία πέντε λεπτά, με αποτέλεσμα να επιβραδύνει και να παραδώσει το προβάδισμα στον Vergne, και προκαλώντας παράλληλα προβλήματα στους υπόλοιπους. Ο Stoffel Vandoorne στην προσπάθειά του να προσπεράσει, πέρασε πάνω από ένα κάλυμμα φρεατίου και είχε ατύχημα.
Ο Vandoorne είχε ξεκινήσει από την pole, ενώ ο αγώνας άρχισε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ωστόσο 6 στροφές μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι Vandoorne και Andre Lotterer συγκρούστηκαν δίνοντας το προβάδισμα του αγώνα στον Oliver Rowland της Nissan. Ο Lotterer έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για το συμβάν, πέφτοντας εκτός πόντων.
Στη συνέχεια, ο Rowland έλαβε μια ποινή διέλευσης για υπερβολική κατανάλωση ενέργειας, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είχε φτάσει στα 200kw ενέργειας, πράγμα που σημαίνει ότι ο Di Grassi έγινε ο τέταρτος διαφορετικός πρωτοπόρος σε ισάριθμους γύρους.
Οι Di Grassi και Vergne έδωσαν στη συνέχεια μια τιτάνια μάχη για το προβάδισμα, στην οποία κατά καιρούς έμπαιναν και οι De Vries, Robin Frijns και Sam Bird.
Το στρατηγικό εργαλείο του Attack Mode ήταν ζωτικής σημασίας. Ο Vergne αν και είχε πέσει στην 8η θέση, επανήλθε όταν άλλοι είχαν πάρει την επιπλέον ισχύος των 35kw.
Προς το τέλος του αγώνα, τα μονοθέσια της Jaguar ζωντάνεψαν με τον Bird και τον Mitch Evans να πλησιάζουν και να προσπερνούν τις δύο Mercedes. Όταν ο Di Grassi άρχισε να επιβραδύνει, οι δύο Jaguar απέκτησαν τις δύο χαμηλότερες θέσεις του βάθρου καθώς ο αγώνας έφτανε στον τερματισμό.
Πίσω από τον Vergne, τον Bird και τον Evans ήταν οι Frijns και Sebastien Buemi. Ο Rene Rast τερμάτισε στην 6η θέση, σώζοντας μερικούς πόντους για την Audi, ο Pascal Wehrlein 7ος και ο Alex Lynn στην 8η θέση.
Ο Max Guenther κέρδισε τους πρώτους βαθμούς για τον ίδιο και την BMW Andretti και ο Nick Cassidy τον πρώτο στην καριέρα του στη Formula E με τη 10η θέση.