Ο Stoffel Vandoorne κέρδισε την πρώτη του νίκη στη φετινή σεζόν της Formula E, στον δεύτερο αγώνα στους δρόμους της Ρώμης μετά από μια ξέφρενη εξέλιξη που κορυφώθηκε στον τελευταίο γύρο.

Ο poleman Nick Cassidy οδήγησε στο ξεκίνημα μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα πιτ, αλλά έχασε το προβάδισμα στην πρώτη ζώνη φρεναρίσματος λόγω αστοχίας στα φρένα, παραχωρώντας το προβάδισμα στον Norman Nato.

Ο Cassidy, που έπεσε στη 12η θέση, άρχισε να ανεβαίνει σιγά σιγά στην κατάταξη, φτάνοντας έως την 7η, μέχρι που τέθηκε εκτός αγώνα από τον Oliver Rowland που μόλις είχε πάρει το Attack Mode. Ο Rowland έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων στο τέλος του αγώνα για το συμβάν.

Στη συνέχεια, ο Νάτο άρχισε να χάνει έδαφος, με τον Pascal Wehrlein και τον Vandoorne να τον προσπερνούν στις δύο πρώτες θέσεις. Ο Nato έχασε και άλλες θέσεις κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησης του Attack Mode, πέφτοντας στην 6η όταν βγήκε το Full Course Yellow για ένα περιστατικό στο οποίο συμμετείχαν οι Sebastien Buemi και Lucas Di Grassi.

Ο Buemi χρησιμοποιούσε το Attack Mode όταν προσπαθούσε να προσπεράσει τον πρώην μεγάλο του αντίπαλό. Και οι δύο υποτίμησαν την κατάσταση και ο μεν Buemi είχε τετ α κε, o δε Di Grassi έπεσε στον τοίχο. Ο Βραζιλιάνος ήταν πολύ εκνευρισμένος στην ενδοεπικοινωνία, ισχυριζόμενος ότι ο Buemi άξιζε ποινή για αυτό, αλλά τελικά δεν δόθηκε κανέναν.

Ο Alexander Sims, ο οποίος ήταν 3ος στο Full Course Yellow, έκανε μια πολύ ριψοκίνδυνη κίνηση καθώς επιστρέφαμε στην κανονική ροή του αγώνα. Ο Sims πέρασε τον Wehrlein, ο Vandoorne βγήκε εκτός στη συνέχεια και απέσπασε ένα απροσδόκητο προβάδισμα.

Οι δύο Venturi είχαν αρχίσει να βρίσκουν ξανά ρυθμό καθώς η Nato ξεπέρασε τον Wehrlein στην 3η θέση και ο Mortara πέρασε τον Guenther για την 5η . Ωστόσο ο ρυθμός τους σταμάτησε απότομα όταν ο Rene Rast είχε ατύχημα στην τελική στροφή και το μονοθέσιό του έκλεισε την 1η στροφή, με αποτέλεσμα να μπει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ωστόσο, σε αντίθεση με χθες, ο αγώνας μπόρεσε να ξαναρχίσει για έναν τρελό τελευταίο γύρο, όπου είδαμε ακόμα ένα ατύχημα, όταν ο Nyck De Vries έχασε τα φρένα και χτύπησε τους Sam Bird και Rowland. Ο Rowland μπόρεσε να δραπετεύσει, αλλά οι άλλοι βγήκαν επί τόπου.

Πίσω από τον Vandoorne, ο Alexander Sims διατήρησε τη δεύτερη θέση για τη Mahindra, ο Norman Nato πέρασε τη γραμμή στην 3η θέση, αλλά αργότερα αποκλείστηκε για υπερβολική κατανάλωση ενέργειας, προωθώντας τον Pascal Wehrlein στην 3η θέση για το πρώτο προσωπικό βάθρο, αλλά και της Porsche, μέσα στη σεζόν.

Έτσι ο ομόσταβλός του Edoardo Mortara τερμάτισε 4ος αφού γλύτωσε από τα χειρότερα στον τελευταίο γύρο, με τον οδηγό της BMW Andretti, Maximilian Gunther, να ανεβαίνει στην πέμπτη θέση.

Ο Mitch Evans πρόσθεσε την 6η θέση στην 3η που κατέκτησε το Σάββατο, καθώς ο Antonio Felix da Costa ανέκαμψε υπέροχα από την 15η έως στην 7η.

Ο Buemi έμοιαζε ευάλωτος, αλλά το τελευταίο δράμα τον οδήγησε στην 8η θέση μπροστά από τον 9ο Tom Blomqvist, καθώς ο Nico Muller ολοκλήρωσε τη βαθμολογούμενη 10άδα.

Επόμενη συνάντηση το διήμερο 24-25 Απριλίου στη Βαλένθια.

Share:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *