Η ρωσική L-charge πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά, δημιουργώντας το πρώτο ελαφρύ φορτηγό, το οποίο θα μπορεί να φορτίζει έως και 48 EV!

Έχουμε ήδη δει νομαδικούς ηλεκτρικούς φορτιστές σε μορφή φορτηγού , αλλά αυτό είναι λίγο πιο ελαφρύ, ένα φορτηγάκι-φορτιστής που μπορεί να κινηθεί άνετα σε οποιαδήποτε πόλη.

Χάρη σε μια γεννήτρια που τροφοδοτείται με φυσικό αέριο ή υδρογόνο -με κυψέλη καυσίμου-, ή ένα μείγμα και των δύο, αυτό το φορτηγάκι θα μπορεί να παρέχει ανεφοδιασμό κατά παραγγελία σε έναν πελάτη που βρίσκεται σε κίνδυνο.

Υπάρχει ήδη μια πρώτη μονάδα στη Μόσχα -λίγο μεγαλύτερη- και εκτελεί πέντε έως έξι δρομολόγια ημερησίως με έναν τοπικό στόλο 1.000 ηλεκτρικών οχημάτων.

Η ιδέα της επαναφόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την καύση αερίου ή υδρογόνου σε θερμικές μηχανές μπορεί να φαίνεται παράλογη, αλλά η L-charge τη θεωρεί εφικτή.

Το φορτηγάκι διαθέτει τέσσερα υπερταχύτατα σημεία κινητής φόρτισης, που σε 5-7 λεπτά επαναφορτίζουν ένα αυτοκίνητο έως και 80%. Έχει ελάχιστο νόημα αν ένας πελάτης χρειάζεται γρήγορη φόρτιση και, λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης, βλάβης ή οποιουδήποτε άλλου λόγου, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις σταθερές υποδομές – τις οποίες προσφέρουν επίσης ξεχωριστά. Φυσικά, η επαναφόρτιση κοστίζει έως και διπλάσια, 80 λεπτά ανά kWh . Όλα γίνονται μέσω μιας εφαρμογής για κινητά, τόσο βολικά όσο η παραγγελία ενός ταξί ή η μεταφορά μιας πίτσας στο σπίτι.

Τα σχέδια της L-charge είναι να κατασκευάσει έως και 2.000 φορτηγάκια σαν αυτό εδώ το χρόνο, το καθένα κοστίζει 200.000 δολάρια και μπορεί να παρέχει 48 φορτίσεις την ημέρα ή 1.440 kWh. Η εμπορική του βιωσιμότητα θα πρέπει να μελετηθεί κατά περίπτωση. Όσο μικρότερη είναι η διαθεσιμότητα ενός σταθερού δικτύου, τόσο περισσότερο νόημα έχουν αυτές οι κινητές μονάδες. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά φορτηγά που φέρουν μεγάλες μπαταρίες για να κάνουν την ίδια δουλειά – χωρίς να βασίζονται σε ορυκτά καύσιμα – η ιδέα δεν φαίνεται πλέον τόσο ανταγωνιστική.

Προς το παρόν, η ρωσική εταιρεία πρόκειται να κάνει το άλμα στην ευρωπαϊκή αγορά ξεκινώντας από το Λονδίνο, όπου υπάρχει μια υπάρχουσα υποδομή 9.000 φορτιστών στην ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου. Έτσι όπως το βλέπουμε, δεν φαίνεται να είναι το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσουμε, αν και μπορεί να δοθεί μια τροπή.

Share: