Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, με τις εταιρίες να αυξάνουν διαρκώς τη γκάμα των EV μοντέλων τους, τα οποία αυξάνονται κατακόρυφα κάθε μήνα.
Δεν είναι τυχαίο, μάλιστα, το γεγονός ότι από τα 17 μοντέλα που τέθηκαν σε ψηφοφορία προκειμένου να προκύψει η τελική δεκάδα, τα Ενδεικτικό των αλλαγών που συντελούνται στο χώρο του αυτοκινήτου είναι το γεγονός ότι από τα 17 μοντέλα που ήταν τελικώς υποψήφια για τη δεκάδα τα εννιά ήταν πλήρως ηλεκτρικά (Audi Q4 e-tron / Sportback e-tron, BMW iX3, Fiat 500e, Ford Mustang Mach-E, Honda e, Mercedes EQA, Skoda Enyaq IV, Volkswagen ID.4, Volvo XC40 Recharge), ενώ ακόμα δύο είναι διαθέσιμα και σε συμβατικές και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση (Citroen ë-C4 Electic & Opel Mokka e).
Στην τελική δεκάδα, από την οποία θα προκύψει στα μέσα Δεκεμβρίου το «Αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα 2022» συμπεριλαμβάνονται τα τρία αμιγώς ηλεκτρικά Fiat 500e, Ford Mustang Mach-E και Skoda Enyaq iV, καθώς και τα Citroen ë-C4 Electic και Opel Mokka e.
Είναι προφανές ότι προϊόντος του χρόνου και με δεδομένο ότι στα εγγύς μέλλον τα EV θα γίνουν πιο προσιτά από το ευρύ κοινό, ο αριθμός των υποψηφίων ηλεκτρικών μοντέλων θα αυξηθεί περαιτέρω.
Σημειώνεται ότι το «Αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα» συμπληρώνει φέτος 15 χρόνια ανελλιπούς παρουσίας και αποτελεί τον μοναδικό θεσμό στη χώρα μας, μιας και μέλη του είναι 26 επαγγελματίες δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου, προερχόμενοι από διαφορετικά ΜΜΕ.