Σχεδόν άγνωστη εκτός Κίνας, η Great Wall είναι ένας από τους κύριους κατασκευαστές στην ασιατική χώρα, ο όγδοος σε όγκο το 2021 και ο τρίτος αν λάβουμε υπόψη τα EV και τα plug-in υβριδικά.

Εκτός από το βασικό της εμπορικό σήμα, διαθέτει και άλλα ειδικά κατασκευασμένα εμπορικά σήματα, όπως τα Haval (SUV), ORA (ηλεκτρικά αυτοκίνητα), TANK (off-road και SUV) και WEY (premium SUV).

Εκτός από την ORA, η οποία είναι ήδη μια μάρκα που επικεντρώνεται στα αυτοκίνητα με μπαταρίες, η επόμενη θα είναι η Haval, με το 80% της προσφοράς της να αποτελείται από ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2025 και χωρίς εκδόσεις εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030.

Η BYD ήταν η πρώτη από τις μεγάλες κινεζικές εταιρείες που έκανε το άλμα προς την κατεύθυνση της 100% παραγωγής EV. Θα μπορούσε να το αντέξει οικονομικά, οι πωλήσεις της ήταν ήδη ως επί το πλείστον EV. Τώρα που το Haval H6 έχει εκθρονιστεί από την κατηγορία από το BYD Song, το οποίο προσφέρεται μόνο ως NEV, προχωρά σε αλλαγή στρατηγικής.

Στην Κίνα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επιδοτούνται μέχρι το τέλος του έτους και όχι μετά το επόμενο έτος, αλλά το νερό έχει ήδη μπει στο αυλάκι. Ξεκίνησε με μια ελάχιστη απαίτηση 10% για πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ωστόσο και άλλα μέτρα είναι εξίσου καθοριστικά, όπως η εκχώρηση πινακίδων κυκλοφορίας νωρίτερα στα ηλεκτρικά μοντέλα από ό,τι στα θερμικά σε ορισμένες πόλεις.

Όσο μεγάλη κι αν είναι η κινεζική αγορά, το γεγονός ότι η Great Wall Motors καταργεί σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι μια σημαντική είδηση.

Share: