H βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι η παραγωγή του i3 με προδιαγραφές Ηνωμένων Πολιτειών θα τερματιστεί τον επόμενο μήνα.
Η BMW αποσαφήνισε ότι το μοντέλο αντιπροσώπευε μια πρωτοποριακή στιγμή στα ηλεκτρικά οχήματα και την ελαφριά κατασκευή, καθώς ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα στον κόσμο που κατασκευάστηκαν ειδικά και χρησιμοποιούσε αλουμίνιο καθώς και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.
Η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία τόνισε πως η επιτυχία του BMW i3 και η εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την ανάπτυξη και κατασκευή του, έθεσαν τις βάσεις για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων BMW, όπως το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX Sports Activity Vehicle και το BMW i4 Gran Coupe, τα οποία καταφθάνουν στις ΗΠΑ στις αρχές του επόμενου έτους.
Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το i3 ήταν ένα επαναστατικό ηλεκτρικό όχημα, ποτέ δεν «έπιασε» πραγματικά το κοινό των Αμερικανών καταναλωτών.
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ κορυφώθηκαν στις 11.024 μονάδες το 2015 και έκτοτε μειώνονται κάθε χρόνο. Έπεσαν σε μόλις 1.508 μονάδες πέρυσι, αλλά οι πωλήσεις επηρεάστηκαν αναμφίβολα από την πανδημία του κοροναϊού.
Το funky hatch θα αντικατασταθεί ουσιαστικά το 2022 από το i4 eDrive40 που ξεκινά από τα 55.400 δολάρια. Αυτό καθιστά το μοντέλο περισσότερα από 10.000 δολάρια ακριβότερο από το i3, αλλά το entry-level i4 διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος που αποδίδει 335 ίππους και 430 Nm ροπής.
Αυτό επιτρέπει στο EV να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει την τελική ταχύτητα των 190 km/h. Το πιο σημαντικό είναι ότι το i4 eDrive40 διαθέτει μια μπαταρία 83,9 kWh, η οποία αναμένεται να προσφέρει αυτονομία EPA έως και 483 km. Αυτή είναι σχεδόν η διπλάσια εμβέλεια από την εμβέλεια του entry-level i3.