Η Tesla έχει κατοχυρώσει το λογότυπο «T» στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) στις κατηγορίες «υπηρεσίες εστιατορίων, υπηρεσίες εστιατορίων pop-up, υπηρεσίες εστιατορίων self-service και υπηρεσίες εστιατορίων take-out».
Αυτό καθιστά αρκετά σαφή την πρόθεση της εταιρείας να προσφέρει υπηρεσίες εστιατορίου και είμαστε σίγουροι ότι το πρώτο μέρος που θα συμβεί αυτό είναι ο νέος Supercharger της Σάντα Μόνικα, ο οποίος δεν θα διαθέτει μόνο 62 φορτιστές και πολύ μεγάλους χώρους για το Cybertruck, αλλά και το προαναφερθέν εστιατόριο εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1950, καθώς και ένα drive-in σινεμά.
Η Tesla υπέβαλε επίσης αίτηση για να μπορέσει να χρησιμοποιήσει όχι μόνο το «Τ» αλλά ολόκληρο το λογότυπο «Tesla» για ένα εστιατόριο.
Αυτό ισχύει για τη λέξη γραμμένη με τη δική της ειδική γραμματοσειρά της Tesla, καθώς και με μια γενική γραμματοσειρά.
Η εμφάνιση του ονόματος της Tesla σε κάτι άλλο εκτός από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι πάντως μια νέα εξέλιξη.
Η Tesla κάποτε πουλούσε τη δική της μάρκα τεκίλας, την οποία ο ιδρυτής της εταιρείας ήθελε να ονομάσει «Teslaquila», αλλά δεν του επιτράπηκε από την κυβέρνηση του Μεξικού να το πράξει, επειδή η λέξη «τεκίλα» είναι ένας προσδιορισμός της προέλευσης ενός ποτού όσο αναφέρεται και στο ίδιο το ποτό.