Η γερμανική εταιρεία μπαταριών Varta έλαβε την πρώτη παραγγελία για τη νέα υψηλής απόδοσης στρογγυλή κυψέλη V4Drive σε μορφή 21700 που παρουσιάστηκε στις αρχές Απριλίου. Το όνομα του πελάτη από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έχει κυκλοφορήσει. Η Varta ανακοίνωσε επίσης ότι θα αναπτύξει μεγαλύτερες κυψέλες ιόντων λιθίου στο μέλλον.

Η Varta έκανε την ανακοίνωση κατά την παρουσίαση των επιχειρηματικών της στοιχείων για το πρώτο τρίμηνο. Σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,9% σε 204,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 15,9% σε 59,9 εκατομμύρια ευρώ.

Για να διευκρινιστεί η εστίαση στις μπαταρίες ιόντων λιθίου, το τμήμα Microbatteries & Solutions θα μετονομαστεί σε Lithium-Ion Solutions & Microbatteries.

«Οι ιδιότητες των νέων κυψελών ιόντων λιθίου λαμβάνουν πολύ έντονο ενδιαφέρον από τους πελάτες», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Varta, Herbert Schein. «Αυτό μας επιτρέπει να ανοίξουμε νέους και μεγαλύτερους επιχειρηματικούς τομείς. Εν τω μεταξύ, καταφέραμε επίσης να κερδίσουμε τον πρώτο μας πελάτη στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας για το V4Drive. “

Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση, το V4Drive δεν προορίζεται να χρησιμοποιηθεί ως η μόνη μπαταρία έλξης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά ως ενισχυτής σε premium και σπορ οχήματα ή ως μονάδα αποθήκευσης για ανάκτηση ενέργειας σε υβριδικά οχήματα. Η εταιρεία βλέπει περαιτέρω εφαρμογές σε ηλεκτρικά φορτηγά με βελτιστοποιημένη επέκταση αυτονομίας ή με βελτιστοποιημένη κυψέλη καυσίμου. Το εξαιρετικό χαρακτηριστικό της μπαταρίας είναι ότι μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε 6 λεπτά.

Η προγραμματισμένη ανάπτυξη «άλλων, μεγαλύτερων κυψελών ιόντων λιθίου» έχει αναφερθεί εν συντομία στην τριμηνιαία έκθεση αριθμών της Varta, σύμφωνα με την οποία ο Διευθύνων Σύμβουλος Schein και ο CFO Armin Hessenberger δεν αναφέρουν περαιτέρω λεπτομέρειες στις δηλώσεις τους. Ο Hessenberger τονίζει μόνο ότι η αυξημένη κερδοφορία και το χαμηλό χρέος επιτρέπουν στην εταιρεία να «συνεχίσει να επενδύει μαζικά στα ιόντα λιθίου».

Η Varta έλαβε χρηματοδότηση από τη γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τις πολιτείες της Βαυαρίας και της Βάδης-Βυρτεμβέργης ως μέρος της πρώτης μπαταρίας IPCEI 2020. Με το σύνολο των 300 εκατομμυρίων ευρώ, η Varta θέλει να εργαστεί σε δύο ερευνητικά έργα γύρω από κυψέλες ιόντων λιθίου, δηλαδή κυψέλη γρήγορης φόρτισης 21700.

Η κατασκευή της πιλοτικής γραμμής για τις νέες στρογγυλές κυψέλες ιόντων λιθίου σε μορφή 21700 στο Ellwangen, συνεχίζεται σύμφωνα με το σχέδιο. Η πιλοτική παραγωγή θα ξεκινήσει στο τέλος του έτους.

Share: