Ο Όμιλος Volkswagen πρέπει να αλλάξει την προσέγγισή του για τον τρόπο με τον οποίο πουλά ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Herbert Diess, απαντώντας στις χαμηλές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εκεί.
«Οι πωλήσεις ανακάμπτουν, αλλά αυτό απαιτεί εστίαση και διαφορετικές προσεγγίσεις, καθώς οι πελάτες για τα EV είναι πολύ νεότεροι και διαφορετικοί από την πελατειακή μας βάση που έχουμε για πιο παραδοσιακές μάρκες όπως η VW στην Κίνα», δήλωσε ο Diess στους δημοσιογράφους μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου.
Μέχρι το τέλος του έτους, η VW θέλει να πουλήσει μεταξύ 80.000 και 100.000 από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ID της στην Κίνα. Κατά το πρώτο εξάμηνο, η VW πούλησε 18.285 EV στην αγορά.
«Παρατηρούμε ότι πρέπει να αλλάξουμε την προσέγγισή μας», δήλωσε ο Diess. «Έχουμε την οικονομική δύναμη, έχουμε το δίκτυο πωλήσεων, προχωράμε με νέες μορφές στα εμπορικά κέντρα, γινόμαστε πολύ πιο ψηφιακοί και προχωράμε γρήγορα, επειδή είμαστε πολύ πιο γρήγοροι στην Κίνα από ό,τι στον υπόλοιπο κόσμο».